„
Mercedes“ komandos vadovo Rosso Brawno teigimu, prieštaringai vertinama ekipos bolido ortakių sistema yra nebrangiai kainuojanti, tačiau sunkiai jau suprojektuotuose automobiliuose įdiegiama naujovė – būtent tai, pasak specialisto, ir kelia varžovų nepasitenkinimą.
„Tai sukėlė tokį nuožmų pasipriešinimą, nes suprasta, kad įdiegti naujovę bus sunku“, – pareiškė britas, komentuodamas vis dar vykstančias diskusijas dėl komandos išradimo – su DRS susietos sistemos, kuria per angas galinio sparno šonuose oras nukreipiamas apipūsti priekiniam sparnui.
„Tai labai paprasta ir pigi sistema, tačiau ją įdiegti nėra taip lengva, jei jos nuo pat pradžių nebuvai integravęs į savo bolidą. Būtent tai ir yra kai kurių mūsų varžovų susierzinimo esminė priežastis.“
„Žmonės kalba apie dideles išlaidas, tačiau nėra jokių didelių išlaidų. Tai tik pora per visą bolido ilgį einančių anglies pluošto vamzdžių. Bet kuris gatvėje sutiktas žmogus pasakytų, kad jie kainuoja tik kelis tūkstančius svarų, o ne milijonus.“
„Pranašumą mes įgijome dėl to, kad pagalvojome apie tai ir įdiegėme savo bolide, o nepagalvojusiems tai nėra taip lengva. Tai viena iš retų „Formulėje-1“ pigių inovacijų.“
„Jei kiti galėtų tai lengvai įdiegti savo boliduose, prisiekiu, nebūtų jokių diskusijų. Tačiau tai nėra lengva, todėl jie taip ir niršta.“
Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) sezono pradžioje patvirtino, kad „Mercedes“ naujovė atitinka galiojančias taisykles, tačiau, gavusi papildomų „Red Bull“, „Lotus“ ir kitų komandų argumentų, dabar šį klausimą svarsto iš naujo.
„Esame tikri, kad sistema atitinka taisykles. Dar 2010-aisiais FIA nusprendė, kad tokia sistema legali“, – komentuodamas šią žinią, pažymėjo R. Brawnas.
„Akivaizdu, kad būtume labai nusivylę, jie nuomonė pasikeistų. FIA laikėsi gana pastovios pozicijos, todėl mes tikimės, kad ji ir toliau liks nuosekli.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).