Artėjantį šių metų sezoną daugelis laiko pereinamuoju, nes kitais metais „Formulėje-1“ iš esmės keisis techninis reglamentas. „Mercedes“ komanda jau dabar rimtai padirbėjo su bolidu ir stengsis panaikinti kai kurias silpnas vietas dar 2025 metais.
„Mercedes“ komandos vyriausiasis lenktynių inžinierius Andrew‘as Shovlinas: „Pažangos esmė „Formulėje-1“ – problemų šalinimas ir jei jūs jas išsprendžiate greičiau nei varžovai, tai atsiduriate priekyje.
Jei sulyginsime mūsų atnaujinimų grafiką su pagrindiniais konkurentais, tai mes stambius atnaujinimų paketus išleisdavome keliomis lenktynėmis vėliau už konkurentus. Jei mes juos būtumėm atsivežę anksčiau, tai ir pačių atnaujinimų juose būtų mažiau. Deja, bet vidutiniškai per sezoną mes ne taip greitai rengėme atnaujinimus ir šiemet mums reikės dirbti kur kas greičiau.
Galinių padangų perkaitimas – esminė sritis, kurioje mes nusileidžiame „McLaren“, „Red Bull“ ir „Ferrari“. Ypač tai jaučiama karštomis sąlygomis. Bet koks darbas šioje srityje turi du aspektus: kuo mažiau įkaitinti bolido galinę dalį ir kuo geriau ją aušinti.
Galima tvirtinti, kad nelygiose trasose mums būna sunkiau. Mūsų pakabos aukštis yra daugmaž toks pats kaip ir varžovų, bet vairuoti taip sureguliuotą bolidą yra be galo sunku“.