N. Chesteris: „tarsi kovotume dėl čempiono titulo“

N. Chesteris:  „tarsi kovotume dėl čempiono titulo“
logo 2014 Liepos 23 d. 08:45, LAT Photographic
„Lotus F1“ komandos technikos direktorius Nickas Chesteris papasakojo apie komandos rezultatus Hockenheime ir apie pasiruošimą artėjančioms lenktynėms Vengrijoje.
- Kaip vertinate komandos pasirodymą Vokietijos GP etape?
- Prie teigiamų faktų priskirčiau tai, kad Pastoras Maldonado visai gerai važiavo, sugebėjo iš 19 vietos pakilti iki 12-tos. Vairavo jis be priekaištų, gerai saugojo padangas. Padangų dėvėjimosi lygis buvo palyginti žemas, o tai visada buvo būdinga „Lotus“ komandai – malonu, kad tokį apibūdinimą mums pavyko susigrąžinti. Mašinai trūko greičio, norint aplenkti Sergio Perezą ir Kimį Raikkoneną, bet mes buvo arti to. Jei Pastoras per kvalifikaciją būtų buvęs kiek aukščiau, mes galėjome uždirbti taškų. Tačiau ir taip lenktynės mums buvo geros.

- Ar sunku buvo adaptuoti bolidą uždraudus FRIC pakabą?
- Taip. Aš esu įsitikinęs, kad mūsų problemos kvalifikacijoje kilo būtent dėl FRIC pakabos. Ir nors tempas lenktynėse buvo pakankamai didelis, tačiau tai labiau susiję su tuo, kad komandai pavyko gerai tausoti padangas. Ne paslaptis, kad „Lotus“ turėjo gerai išvystytą FRIC pakabą, todėl mums reikėjo labai daug ką keisti ir derinti, kad bolidas būtų efektyvus be šios pakabos.
- O kas atsitiko su Romaino Grosjeano bolidu?
- Sugedus aušinimo sistemai, dingo jėgainės galia. Po to mes paprašėme Romaino sustabdyti bolidą.
- Ar vingiuotas Hungaroringas tiks jūsų E22 mašinai?
- Visada yra nelengva prognozuoti, bet mes naudosime konfigūraciją, kuri leis užtikrinti pačią didžiausią prispaudžiamąją jėgą, o tai tinka mūsų bolidui. Atrodo, kad tokios trasos E22 tinka labiau nei tos, kur reikalaujama mažiau prispaudžiamosios jėgos.
- Įpusėjo sezonas. Kokios tai turės įtakos toliau modernizuojant mašiną?
- Būtų labai šaunu, jei mums Vengrijoje pavyktų uždirbti taškų, o toliau, sezonui persiritus per pusiaują, toliau tobulinti bolidą. Gali būti, kad iki sezono pabaigos mes sulauksime dar vieno labai rimto mašinos atnaujinimo ir daugelio naujų smulkmenų pasirodymo, tai turėtų padidinti E22 konkurentabilumą. Antra vertus, mes jau pakankamai toli pasistūmėjome kurdami kitų metų mašiną, ji bus daug kuo kitokia nei dabar.
- Kiek daug jums pavyko sužinoti apie naujosios kartos bolidus?
- Pakankamai daug. Reglamento pakeitimai, susiję su aerodinamika, labai apsunkino modernizacijos procesą. Iš kitos pusės, mes dabar kur kas daugiau suprantame kaip reikia dirbti su jėgainės sistema. Visada atsiranda sričių, kur galima jėgos agregatą tobulinti.
- Kokių naujovių sulauksime kitų metų sezone?
- Jei kalbėti apie bolidus, tai daugiausiai pakeitimų bus važiuoklėje ir mašinos nosyje. Nosis turės vaidinamąjį standartinį „žemą“ dizainą. Be to, labai pakis ir mašinos dugnas. Iš esmės jis bus pertvarkomas norint pamatyti daugiau kibirkščių, bet pati prošvaisa bus didesnė nei dabar. Kita esminė pertvarka palies aerodinaminius sprendimus. O jėgainė bus tobulinama varijuojant su išmetimo sistema.
- Hockenheime komanda daug dirbo su bolidais?
- Šiais metais bolidai yra labai sudėtingi, be to, atsirado daug labai smulkių elementų. Tai viena iš sričių, kur komandos dar turi ką tobulinti. Su atmosferiniais V8 varikliais irgi būdavo sunku dirbti, bet jie neturėjo labai sudėtingų rekuperacijos sistemų. Su jomis dar daug ką galima padaryti.
- Ar jūs patenkinti tuo, kad „Lotus“ labai greitai atlieka sustojimus boksuose?
- Žinoma. Komanda Vokietijoje dirbo fantastiškai – pats ilgiausias mūsų sustojimas buvo 2,3 sek., o trumpiausias – 2,1 sek. Mums šis sezonas nėra iš lengvųjų, bet toks rezultatas rodo, kad visi dirba iš peties, tarsi kovotų dėl čempiono titulo.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983