NASCAR. Save Mart 350K

NASCAR. Save Mart 350K
logo 2005 Birželio 27 d. 23:45, NASCAR
Nepaisydamas problemų su pavarų dėže Tony Stewartas sugebėjo pasiekti tai, ko nepavyko praėjusią savaitę Mičigane (JAV) – iškovojo pergalę, antrąją iš eilės ne ovalo formos trasoje.
Lenktynėms įkopus į paskutinįjį trečdalį, NASCAR 2002 metų čempionas T.Stewartas pranešė mechanikams, kad nebeveikia ketvirta, aukščiausia pavara. Kadangi „Infineon Raceway“ trasoje ji naudojama labai mažai, buvo nuspręsta palikti viską, kaip yra. Naudodamasis saugos faze, sukelta Jimmie Johnsono ir Dale‘o Jarretto susistumdymo, T.Stewartas sustojo boksuose. NASCAR veteranai Ricky Ruddas ir Rusty Wallace‘as liko trasoje, nes buvo sustoję anksčiau, ir taip perėmė lyderystę. T.Stewartas pakartotiniame starte startavo 14 vietoje, bet per 13 ratų prasiskynė kelią iki pat antrosios. Štai tada ir ištiko nelaimė, nes pradėjo gesti ir trečioji pavara. T.Stewartas buvo priverstas laikyti perjungimo rankeną dešine ranka, kad ši neiššoktų iš savo vietos, ir paskutinius dvidešimt ratų vairavo tik kairiąja. Keista, tačiau tai per daug neatsiliepė jo tempui, ir gerai parengtu manevru paskutiniajame „U“ formos posūkyje 99 iš 110 ratų T.Stewartas aplenkė R.Ruddą.
Ne vienintelis T.Stewartas kentėjo dėl pavarų dėžės. Pačia pirmąja auka tapo šiemet labai vargstantis Dale‘as Earnhardtas Jaunesnysis, jau pirmame rate likęs be pirmų dviejų pavarų, o antrajame suvis užstrigęs ketvirtojoje. Suprantama, dėl to smarkiai nukentėjo jo įsibėgėjimo greitis, ir jau trečiajame lenktynių rate Mike‘as Blissas kliudė D.Earnhardto Jaun. automobilį, dideliu greičiu pasiųsdamas į pirmojo trasos posūkio sieną. Daytonoje žuvusios NASCAR legendos Dale‘o Earnhardto sūnus buvo klasifikuotas 42 vietoje, ir dar labiau nusmuko bendrojoje įskaitoje, taip sumažindamas savo ir taip nebedidelius šansus pakliūti į „The Chase for the Nextel Cup“.
Nelaimės neaplenkė ir šiemet labai stipriai važiuojančios „Hendricks Motorsports“ komandos, kurios trys iš keturių lenktynininkų pasitraukė iš lenktynių dėl pavarų dėžių gedimų, o ketvirtąjį, Brianą Vickersą, pribaigė antrame rate sprogusi padanga. Šešioliktame rate Jimmie Johnsonas pranešė komandai, kad prarado trečią pavarą. Trisdešimt penktame rate Kyle‘as Buschas, išvažiuodamas iš boksų, įstrigo pirmojoje. Skaudžiausiai likimas smūgiavo keturiasdešimt pirmame rate, kai Jeffas Gordonas, kuriam dabar svarbus kiekvienas taškas, kad galėtų dalyvauti atkrintamosiose lenktynėse, pirmavęs daugumą ratų iki tol, o tuo metu buvęs ketvirtas, pasuko į boksus, motyvuodamas tuo, kad negali persijungti į pirmąsias dvi pavaras. Nors visiems pilotams pavyko suremontuoti automobilius, buvo prarasta labai daug laiko, ir visi keturi pilotai lenktynėse finišavo 33 ir blogesnėse vietose.
Pagrindiniams „Hendricks Motorsports“ konkurentams, „Roush Racing“ komandai, sekėsi nepalyginamai geriau, nes Grego Biffle‘o finišas keturioliktoje vietoje leido jam aplenkti J.Johnsoną čempionato įskaitoje, o pernai metų čempionas Kurtas Buschas iškovojo aukštą trečią vietą, ko jam paskutiniu metu niekaip nesisekė padaryti.
Rusty Wallace‘o ketvirtoji vieta leido jam priartėti prie kito šiemet paliekančio aukščiausią NASCAR lygą veterano, Marko Martino, finišavusio tik penkiolikto, bendrojoje įskaitoje ir atnaujinti intrigą jų dvikovoje. Šiuo metu juos skiria tik devyni taškai.
„Infineon Raceway“
„Infineon Raceway“ Kalifornijoje (JAV) yra pirmoji šiemet ne ovalo konfigūracijos trasa. Dviejų mylių (3,22 kilometro) ilgio žiedas iš esmės yra nesibaigianti virtinė „S“ formos posūkių, kylančių į kalną ir vėl besileidžiančių žemyn, sujungtų trumputėmis tiesėmis, toli gražu nepakankamomis paruošti lenkimo manevrą, todėl lenktynininkams tenka kliautis priešininkų klaidomis, kurių dėl sudėtingo NASCAR automobilių valdymo, niekada netrūksta. Pavarų perjunginėjimo „Infineon Raceway“ yra labai daug, todėl nebūdingai apkraunama transmisija, kas, kaip matėme, šiemet nusinešė ypač daug aukų. Trasos schemą galima rasti paspaudę čia.
Dienos citatos
„Tikriausiai paskutinis kartas, kai važiavau su ta pavarų dėže. Mes nugalėjome daugybėje lenktynių su senąja gerąja, tad, manau, prie jos ir grįšime. Nematau prasmės važiavime greičiau, jei nesugebame privažiuoti finišo“, – Jeffas Gordonas apie problemas, sulaikiusias jį nuo pergalės „Infineon Raceway“.
„Mes tiesiog nebenaudosime jos“, – pritaria komandos draugui Jimmie Johnsonas.
„Senoji pavarų dėžė buvo labai nebloga, aš nesuprantu, kodėl jie sugalvojo šiose lenktynėse testuoti naująją“, – ta pačia tema pasisakė ir Dale‘as Earnhardtas .
„Save Mart 350K“ finišo rikiuotė:
1. Tony Stewartas
2. Ricky Ruddas
3. Kurtas Buschas
4. Rusty Wallace‘as
5. Dale‘as Jarrettas
6. Elliottas Sadleris
7. Jeremy Mayfieldas
8. Ronas Fellowsas
9. Ryanas Newmanas
10. Brianas Simo
11. Mattas Kensethas
12. Terry Labonte
13. Jamie McMurray‘us
14. Gregas Biffle‘as
15. Markas Martinas
Čempionato rikiuotė po „Save Mart 350K“ (16 iš 36 etapų):
1. (+1) Gregas Biffle‘as - 2250
2. (-1) Jimmie Johnsonas - 2228
3. (+0) Elliottas Sadleris - 2073
4. (+2) Tony Stewartas - 2052
5. (+0) Markas Martinas - 2022
6. (+2) Rusty Wallace‘as - 2013
7. (+0) Ryanas Newmanas - 1994
8. (+1) Kurtas Buschas - 1978
9. (-5) Carlas Edwardsas - 1963
10. (+1) Jamie McMurray‘us - 1923
11. (+2) Jeremy Mayfieldas - 1902
12. (+3) Dale‘as Jarrettas - 1870
13. (-3) Kevinas Harvickas - 1855
14. (-2) Jeffas Gordonas* - 1836
15. (-1) Michaelas Waltripas* - 1827
* Lenktynininkai yra už 400 taškų ribos ir kol kas nepatenka į „The Chase for the Nextel Cup“ – NASCAR sezono pabaigoje vyksiančias atkrintamąsias lenktynes.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140