„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas skeptiškai vertina naujo variklio charakteristikas, kurios, anot austro, mažai kuo skiriasi nuo dabar naudojamos jėgainės.
Antradienį FIA paskelbė charakteristikas naujo variklio, kuris bus naudojamas nuo 2021 metų. Vertindamas jas T. Wolffas nesitikti didelių permainų ir abejoja, jog pavyks stipriai sumažinti išlaidas.
„Nauja koncepcija labai panaši į tą, kurią naudojame dabar“, - sakė T. Wolffas.
„Tai reiškia, jog turėsime pradėti naujo variklio gamybos procesą ir nuo 2018 m. iki 2020 m. dirbti su dviem skirtingais motorais.“
T. Wolffo teigimu, naujos variklio charakteristikos buvo paskelbtos neatsižvelgus į gamintojų norus, tad ateityje jos dar gali keistis.
„Tai labiau vizija nei naujas reglamentas. Ir tai jų vizija, ne gamintojų. Svarbu visiems nuspręsti kokia turėtų būti F-1 nuo 2021 m. ir negalvoti vien tik apie variklius. Tai kas buvo paskelbta - dialogo pradžia, o ne reglamentas, dėl kurio visi sutarėme.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |