Niurburgringas neturi garantijų susigąžinti Vokietijos GP etapą

Niurburgringas neturi garantijų susigąžinti Vokietijos GP etapą
logo 2015 Liepos 21 d. 06:55, Mercedes
Praėjusį savaitgalį Vokietijos GP etapas turėjo būti surengtas Niurburgringe, tačiau sutarties dėl etapo rengimo nepavyko pasirašyti ir dėl to lenktynės buvo atšauktos.

Dabartinis šios trasos bendrasavininkis – „Capricorn“ kompanija kol kas negali duoti garantijų, jog 2017 m. F-1 etapas sugrįš į šią trasą.
„Mes turėjome kontraktą lenktynėms rengti 2013 metais, tačiau nesugebėjome sudaryti sutarties 2015 metų lenktynėms, – sakė „Capricorn“ komercijos direktorius Karstenas Schumacheris, komentuodamas įvykius „Motorsport-Magazin“. – Mes net keletą kartų svarstėme situaciją su Bernie Ecclestone, bet, labai gaila, mums nepavyko susitarti. Įmoka už teisę rengti F-1 etapą yra tokia didelė, kad varžybos mums būtų davusios vien didžiulius nuostolius. Labai gaila, tačiau „Formulės-1“ populiarumas yra smarkiai sumažėjęs. Tai matyti tiek pagal reitingus, tiek ir pagal situaciją su Hockenheimu. Kai į lenktynes atvažiuoja tik 40 tūkst. žiūrovų, t.y. mažiau nei pusė, nei jų buvo 2006 metais, mes negalime sau leisti komercinių teisių valdytojui mokėti ankstesnę sumą pinigų.
Ir nors dabar „Formulė-1“ yra krizėje, ji išlieka automobilių sporto viršūne ir mes su malonumu surengtumėme „Grand Prix“ varžybas, bet niekas negali sau leisti organizuoti nuostolingų renginių. Tai liečia ir Niurburgringą. Mes spėjame, jog vis mažiau trasų gali subsidijuoti verslo modelius, kurie neatsiperka. Pažiūrėsime, ką gali padaryti trasos vadovai, kad bent išvengtų nuostolių, apie pelną jau negalvojant.
Man regis, visi suinteresuoti asmenys turi labai rimtai apmąstyti sąlygas, kuriomis gali įvykti Vokietijos GP etapas. Aš nenoriu apsiriboti vien Niurburgringu. Tie, kurie atsako už „Formulę-1“, tai jau suprato. Kitaip mes susidursime su rimtu pavojumi, kad F-1 lenktynės bus rengiamos tik tokiose šalyse kaip Kuveitas, Azerbaidžanas, Singapūras, Indija bei Kinija. Bet kokiu atveju aišku yra viena: labai gaila, jog F-1 etapas nėra rengiamas šalyje, kurios komanda šiuo metu dominuoja „Formulės-1“ pasaulio čempionate ir ten , kur yra patys geriausi pasaulyje automobilių gamintojai“.
Nežiūrint į tai, kad Vokietija šiemet prarado F-1 lenktynes, Niurburgringas yra gana patraukli vieta ir jos finansinė situacija palaipsniui gerėja.
„Niurburgringas buvo paskelbtas bankrutavusiu, – pridūrė K. Schumacheris. Dabar yra du akcininkai – „NR Holding“ bei „Getspeed“. Gaila, bet kol kas pirkimo-pardavimo sutartis nėra pasirašyta, kadangi viena iš konkursą pralaimėjusiųjų pusių sąlygas apskundė ir paprieštaravo pardavimui. Taigi dabar galimas pirkėjas nuomoja patalpas ir ši nuoma pasibaigs tik tada, kai bus pasirašyta pirkimo-pardavimo sutartis ir įmokėti pinigai. Tačiau kol kas neaišku, kada tai įvyks.

Kai dėl pačios Niurburgringo trasos, tai dėl to nėra ko jaudintis. Suprantama, kad mes buvome priversti šiemet atsisakyti „Formulės-1“ etapo, taip pat įvykęs roko festivalis „Green Hell Rock“ irgi nepateisino organizatorių vilčių, tačiau santykiai su „NR Holding“ kompanija palaipsniui normalėja.
Mes pratęsėme sutartis su visais organizatoriais, kieno renginiai vyko 2014 metais. Tai reiškia, kad jie bus ir šiemet. Poreikis lenktynių trasai yra labai didelis. Be to, mūsų kalendoriuje atsirado ir naujų lenktynių, pavyzdžiui, rugpjūčio pabaigoje pas mus įvyks WEC etapas.
Dabar mes esame ramūs, o ramybės mums reikėjo norint įgyvendinti savo naują verslo modelį. Žinoma, kad po labai sunkių metų iškart sunku sulaukti didelio pelningumo. Tačiau su pačia trasa, ypač „Nordschleife“, yra susijęs labai stabilus verslas, kurį mes toliau vystysime. Aš kalbu apie parodų ir kongresų rengimą, kurie yra gana toli nuo automobilių lenktynių“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794