Nuo 2020 m. boliduose papildomas degalų srovės jutiklis

Nuo 2020 m. boliduose papildomas degalų srovės jutiklis
logo Lapkričio 21 d. 21:46, Ferrari

Siekiant apsisaugoti nuo to, jog neleistinu būdų komandos nepadidintų jėgainių pajėgumų, FIA reikalavimu nuo kitų metų F-1 boliduose atsiras antrasis degalų srovės matavimo jutiklis.

Po Brazilijos GP federacija nusprendė ištirti trijų komandų degalų sistemas. Manoma, kad tyrimams ir analizėms FIA pasirinko „Ferrari“, „Haas“ bei dar vienos ekipos, nenaudojančios italų jėgainių, degalų sistemas.

Trečiadienį federacija komandoms išplatino dar vieną techninę direktyvą, trečią per pastarąsias keturias savaites, kurioje nurodyta, jog nuo kitų metų visos komandos savo boliduose turės naudoti po papildomą degalų srovės jutiklį. Kol kas nėra aišku, ar tokių veiksmų buvo imtasi ištyrus trijų ekipų degalų sistemas.

Iki šiol boliduose yra sumontuota po vieną jutiklį. Naudojant jį FIA atstovai gali stebėti ar kuri nors komanda neperžengia nustatytos degalų srovės normos - 100 kg/h. Taisyklėse taip pat nurodoma, kad „bet koks įrenginio, sistemos ar procedūros naudojimas siekiant padidinti degalų srovės srautą ar kaupti atskirai degalus po atliekamų matavimų, yra draudžiamas“.

Komentarai (0)


×

F-1.lt pulsas