Nuo 2021 metų, kai įsigalios naujosios taisyklės, „Formulėje-1“ bus naudojami 18 colių ratlankiai ir žemo profilio padangos.
FIA paskelbė konkursą, kurio nugalėtojas nuo 2020 m. F-1 komandoms tieks padangas. Tuo pačiu federacija paskelbė apie pokyčius, kurie įsigalios ateityje.
Šiandien buvo patvirtinta, kad nuo 2021 m. ant F-1 bolidų bus montuojami 18 colių ratlankiai ir žemo profilio padangos. Taip pat bus uždrausti padangų šildytuvai.
Nuo 2021 m. priekinės padangos bus siauresnės. Jų plotis sumažės nuo 305 mm iki 270 mm. Galinių padangų plotis išliks nepakitęs - 405 mm.
2014 m. „Pirelli“ išbandė didesnius ratus su žemo profilio padangomis, bet tuomet buvo siekiama tik parodyti kaip atrodytų F-1 bolidas su didesniais ratais.
Apie padangų šildytuvų uždraudimą taip pat buvo ne kartą diskutuota praeityje. Ši idėja buvo siūloma kaip viena iš priemonių išlaidoms sumažinti.
Uždraudus šildytuvus sportininkams bus daug sunkiau sušildyti padangas ir maksimaliai išnaudoti jų pajėgumą.
Tarp konkurso dalyviams pateiktų sąlygų buvo įvardinti ir skirtumai tarp skirtingo mišinio padangų. Taigi, ateityje vidutinio kietumo padangos turės būti sekunde greitesnės už kietos sudėties padangas. O minkštos sudėties padangos 1,2 sek. greitesnės už vidutinio kietumo padangas.
FIA taip pat nurodė kaip stipriai turės dėvėtis skirtingo mišinio padangos:
Kietos sudėties: 2 sek. skirtumas įveikus 22 proc. lenktynių distancijos
Vidutinio kietumo: 2 sek. skirtumas įveikus 18 proc. lenktynių distancijos
Minkštos sudėties padangos: 2 sek. skirtumas įveikus 10 proc. lenktynių distancijos
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |