„Pirelli“: F-1 turėtų pasimokyti iš NASCAR (24)

„Pirelli“: F-1 turėtų pasimokyti iš NASCAR
logo 2015 Balandžio 06 d. 07:45, Pirelli
Padangas gaminančios ir jas F-1 komandoms tiekiančios „Pirelli“ atstovai mano, kad autosporto karaliene vadinama „Formulė-1“ turi ko pasimokyti iš NASCAR čempionato.
Jau kuris laikas F-1 yra kritikuojama dėl to, kad yra uždara ir per daug nutolusi nuo savo sirgalių. „Pirelli“ autosporto direktorius Paulas Hembery, kuris lankėsi neseniai Las Vegase vykusiose NASCAR lenktynėse, teigia, kad „Formulė-1“ šioje srityje turėtų ko pasimokyti iš anapus Atlanto organizuojamo čempionato.
„Garažai turi stiklinius langus, tad sirgaliai gali pasižiūrėti kas vyksta. Kai kurie langai atsidaro, tad fanai turi galimybę gauti savo mėgstamo piloto autografą. Kalbame apie renginį į kurį susirinko 100 tūkst. lenktynių sirgalių. Taigi sakyti, kad daug žmonių susirenka tik į F-1 lenktynes būtų neteisinga“, – kalbėjo „Pirelli“ specialistas p. Hembery.
„NASCAR čempionate pilotas yra lyg karalius. Net vyrukas važiuojantis rikiuotės gale yra super žvaigždė, turintis kelių milijonų vertės kontraktą su komanda. F-1 pilotas privalo tapti tarptautine žvaigžde, kaip Davidas Beckhamas. Tačiau dabar turime sportininkus, kurie nesupranta kodėl yra negerai prieš kiekvienas lenktynes keisti šalmų išdažymas. Jie skundžiasi ir yra nepatenkinti.“
„Visi žino garsių pilotų šalmus, pavyzdžiui Grahamo Hillo ar Ayrtono Sennos. Tai buvo jų įvaizdžio dalis. Tad sprendimas drausti jiems dažnai keisti šalmų išdažymus buvo gera mintis.“
P. Hembery teigimu, „Formulės-1“ čempionatui reikia pilotų, kurie sirgaliams būtų lyg herojai.
„Turime čempionatą, kuriame dominuoja technologijos. Norėčiau, kad pilotai atsidurtų tokioje pozicijoje, jog jie galėtų būti lyg karaliai, žvaigždės, kurias seka sirgaliai. Norėčiau, kad sportininkai fanams taptų herojais. Sirgaliams reikia herojų. Jiems reikia išskirtinių asmenybių. Jie nori žinoti, kad tuo metu kai nugali X pilotas, kažkas įvyksta, pasikeičia.“
„Kai žmonės sėdi bare ir mato, kaip lenktynėse nugali Lewisas Hamiltonas, jie yra patenkinti. Tačiau jie žino, kad tokį patį rezultatą su „Mercedes“ bolidu gali pasiekti ir dar penki pilotai. Gaila, kad taip yra.“
Po Malaizijos GP F-1 komercijos teisių valdytojas Bernie Ecclestone‘as susitiko su komandų atstovais aptarti įvairių idėjų, kurios pagerintų šou lenktynių trasose.
Savomis idėjomis pasidalino ir „Pirelli“ atstovas P. Hembery.
„Manau, kad kvalifikaciniai važiavimai, kurie būtų rengiami penktadienio vakarais, buvo gera idėja. Galbūt šeštadieniais reiktų surengti sprinto lenktynes. Papildomas produktas organizatoriams ir rimtesnis renginys susirinkusiems sirgaliams.“
„Ne mums aiškinti žmonėms ką ir kaip reikia keisti. Tačiau pokyčiai yra reikalingi. Mes norime sužinoti kas mūsų visų laukia 2017 m. Kalbame apie pramogų verslą. Jei žiūrovams nepateiksime gero šou, jie nustos žiūrėti lenktynes. Tada iš čempionato pasitrauks daugiau rėmėjų.“
„Akivaizdu, kad dabartinis verslo modelis patinka ne visiems. Pokyčiai yra būtini. Tačiau dabartinis pokyčių mechanizmas dirba itin lėtai. Turime per daug žmonių, kurie gina savo interesus. Kažkas turi paimti valdžią į savo rankas ir pasakyti, kad bus taip, o ne kitaip. Negalime dar metus gaišti laiko ieškodami visus tenkinančio kompromiso.“

Komentarai (24)
Gyvate
| 04/07 20:51 Atsakyti
Taupymai F1 yra tikrai nesąmonė. Kažkas sakė, kad KERS ir panašiai prideda galios bolidų varikliams. Nenoriu būti įžūlus, bet ar pamenat kad apie 1988 lyderių bolidai siekė 1200 AG ? Tas KERS pideda nedaugiau 200 AG. Bolidų varikliai iš viso apie 700 AG ir tai čia gal tik Mersų arba Ferrų. Kažkas bijosi 1960 metų. Bet pagalvokit logiškai, kai 1960 metais bolidai turėjo apie 600 AG ir pilotai turėdavo juos vairuoti beveik be jokių apsaugų, DRS, KERS ir panašiai. Jeigu FIA nori pritraukti žiūrovų, turėtų paklausyti Bernie pasiūlymo gražinti variklius kurie išvysto 1000 AG. Sudedam vienodas važiuokles, variklius ir visas kitas "prašmatnybes" ir tada pamatysim kuris pilotas yra labiausiai psichiškai, fiziškai pasiruošęs ir kuris yra labiausiai patyręs ar talentingas. O aš labai abejoju, kad daugelis vairuotojų suvaldytų daugiau nei 1000 AG. kaip pavyzdžiui, Hamiltonas 2007 metais, (Lyg ir, tiksliai nepamenu) pilotavo Ayrton Senna MP4/4 bolidą. Ir jis pats pasakė, kad nebegalėjo daugiau ir greičiau važiuoti, nes tiesiog nebesuvaldė bolido. Apibendrinant: Gražinam kuro pildymą, varikliai vienodi ir nemažiau kaip 1000, važiuoklės vienodos ir turim seną gerą šou. Pamatysim tikrus vairuotojus ir jų sugebėjimus. FIA, reikia patarimo? Klausom Bernie ir renkames pinigėlius už bilietus.
lopas11
| 04/07 10:58 Atsakyti
F-1 reformos kaip ir visos kitos , kuo toliau tuo nepatrauklesnis reginys kurą taupyk , variklius taupyk , padangas taupyk , tai kažkokios ne greičio , o taupymo varžybos
oxzy
| 04/07 00:23 Atsakyti
Man tai formulė panašėja i cirka, o ne į lenktynes. Kur matyta ,kad lenktynėse pilotai negalėtu važiuot maksimaliomis galimybėmis ,dabar visi tie kuro taupymai, padangos kurios dėvisi kritiškai ,lenkimai su DRS sistema kurios jei negali aktyvuoti apsigynti šansų neturi man yra cirkas ir nelenktyninis požiuris,todėl ir žmonės pradėjo mažiau žiurėti šita vadinama ''sportą''.
E2ardas
| 04/06 22:40 Atsakyti
Nu aš kaip tik visai neseniai pradėjau žiūrėt tuos Nascar'us. Tai iš pradžių tikrai pasirodė keista kaip jie ten tuo ovalu važiuoja 200-500 ratų, bet kai pažiūri kad ten prieš lenktynes komentatoriai per radiją pradeda kalbėtis su pilotu kai jis sėdi mašinoj ir važiuoja. Kai ten kova vyksta kiekvieną ratą, nes greičiai skiriasi labai mažai. Tai F1 gal ir turėtų kažko pasimokyt, jei į kai kurias lenktynes ateina apie 250 tūkst. žmonių, tai reiškia Nascar kažką tokio turi.
parte
| 04/06 21:01 Atsakyti
F1 palyginciau su ginklavimosi varzybomis tarp mums gerai zinomu super puper valstybiu. Ir "atviru duru show" nieks nesiruosia rengti del suprantamu priezasciu. O stai dar vienas padangu gamintojas tikrai pridetu daugiau intrigos, kad Pirelli labiau rupintusi top gumos gamyba, nei taukst apie amerikonu rengiamas lenktynes.
abL
| 04/06 20:12 Atsakyti
Sou verslo is Amerikos reikia mokytis, nes jie moka padaryti patrauklu akiai produkta. Tik Europieciam yra kompleksas pripazinti, kad Amerika daro kazka gerai, geriau suverst kvailais klausimais, kad ten tik komercija ir nieko kito. Sekmes su tokiu poziuriu.
Larensas
| 04/06 19:19 Atsakyti
kazkas_, pokštininke, nepatinka f1? žiūrėk Tour de France.
Tech
| 04/06 18:02 Atsakyti
Naskaras, tai jau tikrai ne atskaitos taskas, kad pagal ji lygint. kartais paziuriu GP2. po to labai ne kaip klausosi F-1 bolidu garsas.
Djwade
| 04/06 16:05 Atsakyti
Sutinku, kad reikia pokyčių, kad reikia būti arčiau sirgalių, bet ne per daug arti.. Ta prasme F1 yra kas kita, nei Nascar'as. Apskritai, amerikietiškos sporto šakos yra tiktai šou. Tačiau mes žiūrime sportą, domimės sportu. Man asmeniškai formulė prarastų žavesį, jeigu ji būtų kaip Nascaras, kurio aš visiškai nemėgstu. Gal ir gerai veikia ten tam tikri sprendimai rinkodaros atžvilgiu, tačiau ne viskas yra rinkodara, sportas turi turėti žavesio. Formulei reikia pokyčių, bet ne tapimo Nascaru. Jeigu F1 ir sirgaliai bus tame pačiame lygyje, tuomet sportas neteks žavesio. Bet čia tik mano nuomonė, galit su tuo visiškai nesutikti. Aš pvz nenorėčiau matyti boksuose tūkstančių sirgalių, besitampančių ir mirštančių iš laimės, man patinka tas atstumas. O kas nori parašų, gali juos gauti išsipirkę šūstresnius bilietus. That's it.
kazkas_
| 04/06 16:03 Atsakyti
siaip kas nori ekologisku lenktyniu, tegul ziuri Tour de France.
×

TOP naujienos