„Pirelli“ skaičiavimais, pati greičiausia strategija Italijos GP lenktynėse – vienas sustojimas, kai startavus su vidutinėmis padangomis lenktynininkai pereis prie minkštųjų arba atvirkščiai. Gali būti, kad šalia minkštųjų ir vidutinių padangų kai kas pabandys naudoti ir kietąsias.
Per sprinto kvalifikacines lenktynes sportininkai galėjo laisvai rinktis padangas, o lenktynėse lieka tik taisyklė, jog čia būtinai reikia panaudoti bent dviejų sudėčių padangas.
„Pirelli“ atstovas Mario Isola: „Buvo įdomu sprinto starte matyti tiek vidutines, tiek ir minkštąsias padangas. Treniruočių šį savaitgalį buvo mažiau, bet komandos surinko pakankamai informacijos apie padangų elgesį per sprinto kvalifikacines lenktynes, kurios įvyko panašiomis sąlygomis, kokios bus sekmadienį per lenktynes.
Saugos automobilio pasirodymas leido padangoms kiek „pailsėti“ ir galiausiai minkštosios suveikė geriau nei buvo tikėtasi – nežiūrint į aukštą asfalto temperatūrą, padangos beveik nesidėvėjo. Manome, kad sekmadienio varžybų strategijose galės būti panaudoti visi trys mišiniai ir bus apsiribota vienu sustojimu boksuose“.
Trasa: | „Autodromo Nazionale di Monza", Monza (Italijos GP) | ||
Ilgis: | 5,793 km | Ratų skaičius: | 53 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |