„Autodromo Nazionale di Monza", Monza

Italijos GP
FAKTAI
Trasos ilgis
5,793 km
Ratų skaičius
53
Lenktynių distancija
306,720 km
TRASA
Italijos GP „Autodromo Nazionale di Monza", Monza

Trasos rato įveikimas su Felipe Massa:

„Labai mėgstu Monzą, nes ji labai greita. Starto-finišo tiesiąja važiuoju maždaug 350 km/h greičiu. Prieš pirmąjį posūkį labai staigiai stabdoma, nuo septintosios pereinama prie pirmosios pavaros. Čia reikia būti labai atsargiam kad neužblokuoti ratų, priešingu atveju šioje vietoje nesudėtinga apsisukti. Pirmajame posūkyje plačiai užvažiuojama ant aukštų trasos kraštų, tiesiog šokinėjama per juos. Tiesa, pirmasis posūkis yra labai palankus lenkimams."

„Svarbu yra tiksliai pasirinkti trajektoriją išvažiuojant iš pirmojo posūkio, nes antroji trasos atkarpa labai greita, antrasis posūkis Curva Grande įveikiamas septinta pavara ir neatleidžiant akceleratoriaus. Vėl privažiuojamas S-formos, tik šį kartą kairys, posūkis. Tai vėl gi gera vieta lenkimams. Šis posūkis įveikiamas trečia pavara."

„Toliau po trumpos tiesiosios seka du iš eilės devyniasdešimt laipsnių kampo dešinieji Lesmos posūkiai. Jie įveikiami ketvirtąja pavara. Išvažiavimas iš antrojo Lesmos posūkio yra labai svarbus, nes tai apsprendžia bolido greitį labai ilgoje ir kiek išlenktoje tiesiojoje, kurios gale laukia Ascari posūkis."

„Ascari posūkį praktiškai sudaro iš karto trys posūkiai - greitas kairys, tada dešinys ir vėl staigus kairys. Prieš Ascari posūkį bolidai važiuoja maždaug 350 km/h greičiu. Po šio posūkio esančia tiesiąja bolidai vėl pasiekia didelį, dažnai artimą 360 km/h, greitį ir privažiuojamas paskutinis trasos posūkis Parabolica."

„Parabolica irgi yra labai svarbus posūkis, nes su lyg paskutiniąja jo dalimi prasideda starto-finišo tiesioji. Šis posūkis įveikiamas dažniausiai penktąja pavara, o įsibėgėjimas pradedamas dar nepabaigus įveikti jo iki galo. Parabolica tikrai nuostabi trasos vieta."

„Štai ir apvažiuotas vienas ratas.“

Nugalėtojai:

1990: A. Senna „McLaren”

1991: N. Mansellas „Williams”

1992: A. Senna „McLaren”

1993: D. Hillas „Williams”

1994: D. Hillas „Williams”

1995: J. Herbertas „Benetton”

1996: M. Schumacheris „Ferrari”

1997: D. Coulthardas „McLaren”

1998: M. Schumacheris „Ferrari”

1999: H.-H. Frentzenas „Jordan”

2000: M. Schumacheris „Ferrari”

2001: J. P. Montoya „Williams”

2002: R. Barrichello „Ferrari”

2003: M. Schumacheris „Ferrari”

2004: R. Barrichello „Ferrari”

2005: J. P. Montoya „McLaren"

2006: M. Schumacheris „Ferrari”

2007: F. Alonso „Renault"

2008: S. Vettelis „Toro Rosso"

2009: R. Barrichello „Brawn”

2010: F. Alonso „Ferrari"

2011: S. Vettelis „Red Bull"

2012: L. Hamiltonas „McLaren"

2013: S. Vettelis „Red Bull"

2014: L. Hamiltonas „Mercedes"

2015: L. Hamiltonas „Mercedes"

Lenkimai:

Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: Goodyear, Roggia, Lesmos, Ascari, Parabolica

Daugiausia lenkimų užfiksuota: Goodyear

TOP naujienos

F-1.lt pulsas