2013 metais lenktynių Silverstone metu iš karto keliems pilotams sprogo padangos, o tai po šio etapo „Pirelli“ inžinierius privertė peržiūrėti padangų konstrukciją. Nuo to laiko į Didžiosios Britanijos etapą padangų gamintojai atveždavo pačius kiečiausius padangų mišinius – apkrovos padangos lenktynėse Silverstone labai didelės, bet naujosios 2017 metų padangos pasirodė esą per kietos net ir šiai trasai.
„Pirelli“ įsiklausė į kritiką ir nutarė šiais metais į Silverstoną atvežti „vidutinį“ mišinių derinį – vidutines, minkštąsias ir superminkštąsias. Kai komandos rinkosi padangų mišinius lenktynėms, labiau linko pasirinkti dvis minkštesnes sudėtis, todėl pagrindinėmis čia bus minkštosios ir superminkštosios padangos.
„Pirelli“ autosporto padalinio vadovas Mario Isola: „Sprendimas atvežti į Silverstoną minkštesnių padangų mišinius nei buvo planuotas anksčiau, buvo priimtas „Pirelli“ palaikant lenktynininkams, FIA ir etapo organizatoriams.
Šis sprendimas leis komandoms naudoti pačius įvairiausius strateginius variantus ir surengti daugiau nei vienas sustojimas, nors kur kas tiksliau nustatyti padangų resursą, ypač pačios minkščiausios sudėties, kuri Silverstone bus naudojama pirmą kartą, pavyks tik per treniruotes.
Silverstono trasa – viena iš pačių reikliausių padangoms viso sezono eigoje, todėl bus įdomu pažiūrėti kaip čia pasirodys superminkštosios padangos. Daug kas priklausys nuo oro, pernai mes čia matėme labai platų sąlygų diapazoną“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |