Pirmųjų 2021 m. bolido bandymų metu pasiekti „išskirtiniai rezultatai“ (25)

Pirmųjų 2021 m. bolido bandymų metu pasiekti „išskirtiniai rezultatai“
logo Rugpjūčio 22 d. 19:13, F-1

Pirmųjų 2021 m. bolido bandymų metu, atliktų „Sauber“ vėjo tunelyje, pasiekti „išskirtiniai rezultatai“. Taip teigė F-1 technikos skyriaus vadovas Patas Symondsas.

Remiantis 2021 m. aerodinamikos taisyklėmis, F-1 ir FIA vėjo tunelyje išbandė 50 proc. mastelio modelį.

Dabartiniai F-1 bolidai, važiuojantys paskui kitą automobilį, praranda apie 50 proc. prispaudžiamosios jėgos. Tikimasi, kad įsigaliojus naujoms aerodinamikos taisyklėms, tas nuostolis bus vos 5-10 proc.

„Tiesą pasakius, kai mes pradėjome šį projektą, pasiekėme daugiau nei planavome. Atsižvelgiant į tai, kokią konfigūraciją naudojome, rezultatai - išskirtiniai“, - kalbėjo P. Symondsas.

Gautais rezultatais bus pasidalinta su visomis čempionate dalyvaujančiomis komandomis.

Bandymai buvo atlikti padedant „Sauber“ konsultacijos grupei, nei F-1 ekipai.

Komentarai (25)


YZF
| Rugpjūčio 24 d. 21:59
ddt
| Rugpjūčio 24 d. 21:50

Barselona buvo pries simta metu. Pasiziurek Silverstouna ir tuos garsiuosius tris posukius. Pasiziurek Austrija. Ir taip toliau.

Austrijoje greitu posukiu praktiskai nera, o Silverstone jokio prilipimo prie galo nebuvo, kaip tik tu poros bolido ilgiu daznai ir pritrukdavo
ddt
| Rugpjūčio 24 d. 21:50
YZF
| Rugpjūčio 24 d. 09:54

Dabar greituose posukiuose is paskos prilipe nevaziuoja. Paziurek Barselonos etapa, paskutinis posukis. Bus aisku. Turi visa tiesiaja ir dazniausiai negali aplenkti.

Barselona buvo pries simta metu. Pasiziurek Silverstouna ir tuos garsiuosius tris posukius. Pasiziurek Austrija. Ir taip toliau.
YZF
| Rugpjūčio 24 d. 09:54
ddt
| Rugpjūčio 24 d. 00:36

Galioja tik tam atvejui, jei pvz LH vejasi Gasly. Jei Verstappenas nores vytis Botta, tai gales pamirst visas ambicijas. As jau sakiau, kad siemetiniai aerodinaminiai pakeitimai neduos revoliucijos, vadinasi zinojau ka sakau, sakau ta pati ir del naujos aerodinamikos. Kuo maisas didesnis, tuo geriau "tiesiosiose", o posukiuose kolegos aerodinaminis prispaudimas ne tiek aktualus, tad tas gebejimas vaziuot is paskos neduos to stebuklo, kuri laukiam. Jau ir dabar posukiuose vaziuoja is paskos centimetrais, o pagrindinis prisivijimas lenkimui yra tiesiuose ruozuose. Jei ka - atkreipk demesi ;) Atimk sita galimybe - ir ziuresi traukinuka.

Dabar greituose posukiuose is paskos prilipe nevaziuoja. Paziurek Barselonos etapa, paskutinis posukis. Bus aisku. Turi visa tiesiaja ir dazniausiai negali aplenkti.
ddt
| Rugpjūčio 24 d. 00:36
dtmdainis
| Rugpjūčio 23 d. 17:46

Tu irgi pamiršti viena dalyką, kad pavyti neis jei tu busi lėtesnis ar vienodo pajėgumo už priekyje vaziuojanti. Jei būsi greitesnis tada tu priartėsi iki pirmaujančios pavarų dėžės, tada stabdymo taške galėsi nerti į kitą trajektorija ir pasiimti pozicija, nebūtinai tiesiosios gale.

Galioja tik tam atvejui, jei pvz LH vejasi Gasly. Jei Verstappenas nores vytis Botta, tai gales pamirst visas ambicijas. As jau sakiau, kad siemetiniai aerodinaminiai pakeitimai neduos revoliucijos, vadinasi zinojau ka sakau, sakau ta pati ir del naujos aerodinamikos. Kuo maisas didesnis, tuo geriau "tiesiosiose", o posukiuose kolegos aerodinaminis prispaudimas ne tiek aktualus, tad tas gebejimas vaziuot is paskos neduos to stebuklo, kuri laukiam. Jau ir dabar posukiuose vaziuoja is paskos centimetrais, o pagrindinis prisivijimas lenkimui yra tiesiuose ruozuose. Jei ka - atkreipk demesi ;) Atimk sita galimybe - ir ziuresi traukinuka.
YZF
| Rugpjūčio 23 d. 19:36
ddt
| Rugpjūčio 23 d. 16:12

Tiek Jonaitis, tiek YZF, užmirštat vieną momentą - o kaip prisivyti, kad "pakibti" ant užpakalio, jei oro maišo efekto įtaka sumažėja iki mažai apčiuopiamų reikšmių? Jei dabar tiesiojoje (be DRS) tas efektas kažkiek jaučiamas, panaikink jį - ir pamirši, kas yra lenkimai tiesiosios ar pseudo tiesiosios pabaigoje dėl susidariusio greičio skirtumo, kada persekiojantysis važiuoja aerodinaminiame "šėšėlyje" ir gali įgyti gerą greičio skirtumą vien dėl to - o tokių lenkimų šiemet matėm ne vieną (jaunimas tokius mėgsta). Kaip važiavai "prikibęs", taip ir važiuosi, kol neprasidės DRS zona. Tai koks tikslas? Nauja aerodinamika turės tik tiek įtakos, kad posūkiuose dėl difuzoriaus ir žemės efekto važiuos visi greitai.

Oro maisas visiskai neisnyks, niekada, jis vistiek bus ir sioki toki efekta duos, taciau kaip taisykle tas kuris prisiveja posukiuose, yra greitesnis, todel ir stabdymo taske gales veliau stabdyti ir labai tiketina, tiesiojoje bus greitesnis del variklio galingumo ar kitokiu nustatymu. Na ir beabejo, visa sita reikala 'sutvarkys' DRS kuri duos reikiama greicio pranasuma kad pasistumeti 1-2 bolidais i prieki per visa tiesiaja.
dtmdainis
| Rugpjūčio 23 d. 17:46
ddt
| Rugpjūčio 23 d. 16:12

Tiek Jonaitis, tiek YZF, užmirštat vieną momentą - o kaip prisivyti, kad "pakibti" ant užpakalio, jei oro maišo efekto įtaka sumažėja iki mažai apčiuopiamų reikšmių? Jei dabar tiesiojoje (be DRS) tas efektas kažkiek jaučiamas, panaikink jį - ir pamirši, kas yra lenkimai tiesiosios ar pseudo tiesiosios pabaigoje dėl susidariusio greičio skirtumo, kada persekiojantysis važiuoja aerodinaminiame "šėšėlyje" ir gali įgyti gerą greičio skirtumą vien dėl to - o tokių lenkimų šiemet matėm ne vieną (jaunimas tokius mėgsta). Kaip važiavai "prikibęs", taip ir važiuosi, kol neprasidės DRS zona. Tai koks tikslas? Nauja aerodinamika turės tik tiek įtakos, kad posūkiuose dėl difuzoriaus ir žemės efekto važiuos visi greitai.

Tu irgi pamiršti viena dalyką, kad pavyti neis jei tu busi lėtesnis ar vienodo pajėgumo už priekyje vaziuojanti. Jei būsi greitesnis tada tu priartėsi iki pirmaujančios pavarų dėžės, tada stabdymo taške galėsi nerti į kitą trajektorija ir pasiimti pozicija, nebūtinai tiesiosios gale.
ddt
| Rugpjūčio 23 d. 16:12
YZF
| Rugpjūčio 23 d. 07:57

Jeigu is posukio isvaziuojant bolidas bus (beveik) 'prilipes' prie priekyje vaziuojancio, tai nereikes didelio oro maiso kad aplenkti, gales lenkima daryti jau tiesiosios pirmame trecdalyje. Dabar nors ir oro maisas santykinai didesnis, bet sugaista vos ne 70% tiesiosios kol kompensuoja ta skirtuma kuris susidare iki paskutinio posukio (del negalejimo vaziuoti vienas arti kito paciame posukyje)

Tiek Jonaitis, tiek YZF, užmirštat vieną momentą - o kaip prisivyti, kad "pakibti" ant užpakalio, jei oro maišo efekto įtaka sumažėja iki mažai apčiuopiamų reikšmių? Jei dabar tiesiojoje (be DRS) tas efektas kažkiek jaučiamas, panaikink jį - ir pamirši, kas yra lenkimai tiesiosios ar pseudo tiesiosios pabaigoje dėl susidariusio greičio skirtumo, kada persekiojantysis važiuoja aerodinaminiame "šėšėlyje" ir gali įgyti gerą greičio skirtumą vien dėl to - o tokių lenkimų šiemet matėm ne vieną (jaunimas tokius mėgsta). Kaip važiavai "prikibęs", taip ir važiuosi, kol neprasidės DRS zona. Tai koks tikslas? Nauja aerodinamika turės tik tiek įtakos, kad posūkiuose dėl difuzoriaus ir žemės efekto važiuos visi greitai.
YZF
| Rugpjūčio 23 d. 14:00
talianas
| Rugpjūčio 23 d. 10:26

F1 bolidai generuoja tokią prispaudžiamąją jėga, kad bolidai maksimaliu greičiu vamzdyje galėtų važiuoti aukštyn ratais ir nenukristų. Tą yra kažkada padarę Mclaren aero vamzdyje. Veikia fizika ir neįmanoma, kad nebūtų maišo. Paskui automobilį važiuojant yra maišas. Kad formulėje būtų 10% maišas, reikia nuimti absoliučiai visus sparnus ir palikti pliką kokoną su ratais.

Todel ir sakau kad FIA teiginys apie 10% skamba biski utopiskai. P.S. Mclaren niekada nevaziavo su bolidu aukstyn ratais tunelyje, cia buvo Kaikario balandzios pirmosios bajeris.
kart
| Rugpjūčio 23 d. 13:14
maxpower
| Rugpjūčio 23 d. 09:17

Manau cia ir beda kad reglamentai tokie sudetingi, kad net reikia paciai f1 ir fia daryt savo atskirus bandymus.

Technikos reglamentas ir negali buti nesudetingas siu laiku formuleje, nebent patinka, kai komandos cytina, o tuo tarpu kitos nesupranta kas vyksta, kodel joms krauna po puse sekundes.
CBRV
| Rugpjūčio 23 d. 12:02
talianas
| Rugpjūčio 23 d. 10:26

F1 bolidai generuoja tokią prispaudžiamąją jėga, kad bolidai maksimaliu greičiu vamzdyje galėtų važiuoti aukštyn ratais ir nenukristų. Tą yra kažkada padarę Mclaren aero vamzdyje. Veikia fizika ir neįmanoma, kad nebūtų maišo. Paskui automobilį važiuojant yra maišas. Kad formulėje būtų 10% maišas, reikia nuimti absoliučiai visus sparnus ir palikti pliką kokoną su ratais.

na jei 120 km/h yra maksimalus greitis.....tai ne tokios ir greitos tos formules:)
×