Pirmųjų 2021 m. bolido bandymų metu, atliktų „Sauber“ vėjo tunelyje, pasiekti „išskirtiniai rezultatai“. Taip teigė F-1 technikos skyriaus vadovas Patas Symondsas.
Remiantis 2021 m. aerodinamikos taisyklėmis, F-1 ir FIA vėjo tunelyje išbandė 50 proc. mastelio modelį.
Dabartiniai F-1 bolidai, važiuojantys paskui kitą automobilį, praranda apie 50 proc. prispaudžiamosios jėgos. Tikimasi, kad įsigaliojus naujoms aerodinamikos taisyklėms, tas nuostolis bus vos 5-10 proc.
„Tiesą pasakius, kai mes pradėjome šį projektą, pasiekėme daugiau nei planavome. Atsižvelgiant į tai, kokią konfigūraciją naudojome, rezultatai - išskirtiniai“, - kalbėjo P. Symondsas.
Gautais rezultatais bus pasidalinta su visomis čempionate dalyvaujančiomis komandomis.
Bandymai buvo atlikti padedant „Sauber“ konsultacijos grupei, nei F-1 ekipai.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Kęstutis Šimkus | 450 |
2. | Giriby | 441 |
3. | mantioras | 440 |
4. | Gudas | 435 |
5. | f1a | 433 |