Vakar “Formulės-1’” pasaulis prisiminė tragiškus įvykius 2014 metų spalio 5 dieną.
Tada, prieš penkerius metus Jules Bianchi bolidas, „Marsussia“ komandos lenktynininko, išlėkė iš trasos 47-ajame Japonijos GP etapo rate ir atsitrenkė į ten buvusį kraną, kuris buvo išvažiavęs į trasos kelkraštį evakuoti į avariją patekusį Adriano Sutilo „Sauber“.
Jules Bianchi patyrė labai sunkią galvos smegenų trumą, įkrito į komą, iš kurios neišsivadavo – 2015 metų liepos 17 d. jis mirė.
„Praėjo penkeri metai nuo tos siaubingos dienos Suzukoje, - Twitter parašė buvęs „Marussia“ sporto direktorius Graeme Lowdonas. – Mano mintys su Jules, jo šeima, jo draugais, su lenktynininkais, su mūsų kolegomis ir daugybe sirgalių. Jį prisimins visada, jis niekada nebus užmirštas“.
Likus keliems mėnesiams iki tragedijos, savo 25-tojo gimtadienio proga, J. Bianchi davė išsamų interviu spaudai, kuriame buvo tokie žodžiai: „Aš čia, „Formulėje-1“ ir noriu sukurti sėkmingą karjerą. Aš noriu įrodyti, kad kažko esu vertas ir tikiuosi, kad dar daug metų praleisiu pasaulio čempionate. Bet niekas negali nuspėti ateities“.
Numeris 17, su kuriuo J. Bianchi lenktyniavo „Formulėje-1“, daugiau niekada nebus naudojamas – FIA nusprendė šį numerį visiems laikams priskirti Jules.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |