R. Brawnas: atėjo laikas veikti

R. Brawnas: atėjo laikas veikti
logo 2019 Spalio 30 d. 12:12, Mercedes

Rytoj FIA Pasaulinė taryba turėtų patvirtinti naują 2021 metų reglamentą, tačiau kelios komandos visa tai siūlo atidėti dar vieniems metams, atskyrus finansinius ir techninius apribojimus.

Kai kurios komandos siūlo 2021 metais įvesti ekipų biudžetų apribojimus, kad būtų sulygintos visų galimybės kuriant naujus bolidus, o 2022 metais pakeiti Techninį reglamentą, kitaip nauji bolidai bus sukurti remiantis dabar esančiu finansinių galimybių skirtumu ir turtingos komandos vėl įgaus pranašumą.

Tačiau „Liberty Media“ yra nepasirengę nusileisti. Meksikoje trys stipriausios komandoms lygiomis kovojo dėl pergalės, apylygė kova buvo ir tarp vidurinės grupės komandų, o lenkti brolių Rodrigezų autodrome visuomet būdavo nepaprasta. Tačiau „Formulės-1 sporto direktorius Rossas Brawnas gina „Liberty Media“ interesus ir yra nusitaikęs permainoms.

Rossas Brawnas: „Mes esame nusivylę siūlymu atidėti perėjimą prie naujojo reglamento, kadangi situacija su mašinomis, kurias mes naudojame dabar, tampa vis blogesnė.

Kiek mes jau praradome galimybių norėdami trasose pamatyti kuo aštresnę kovą? Praėjusį sekmadienį lenkimų buvo nedaug, nežiūrint į trasos charakteristikas ir trečiosios DRS zonos atsiradimą. Jei jau ir tai nepadeda, atėjo laikas veikti. Tai bus ne permainos vardan permainų – mes rimtai dirbome kurdami naujas taisykles, kurios atitinka ilgalaikius mūsų sporto interesus.

Meksikoje mes vėl matėme, kad kai mašinos ir lenktynininkai yra apylygiai pagal greitį, labai sunku buvo ne tik aplenkti, bet ir priartėti prie varžovo. Jei jūs nuvažiavote kelis ratus paskui varžovą, padangos praranda efektyvumą, versdamos pilotą nusileisti, kad padangos galėtų šiek tiek atsistatyti, o vėliau galite atlikti tik trumpalaikę ataką.

Visa tai dar kartą patvirtina, kad būtinos skubios permainos, kurios leistų kovoti ratas į ratą. FIA Pasaulinė taryba priims sprendimą dėl 2021 metų taisyklių paketo, kurį mes pristatėme kartu su FIA. Naujų mašinų aerodinamika sumažins prispaudžiamosios jėgos praradimo efektą važiuojant paskui varžovą. Dabar aplenkti ir kovoti būna nesunku, jei rato įveikimo greičio skirtumas yra pakankamai didelis – 1- 2 sekundės, o jei mažiau, tai jūs neturite jokių šansų“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553