R. Brawnas: Hamiltono lenkimai – pavyzdys kitiems (26)

R. Brawnas: Hamiltono lenkimai – pavyzdys kitiems
logo 2018 Liepos 26 d. 13:01, F-1

„Formulės-1“ sporto direktorius Rossas Brawnas pakomentavo Lewiso Hamiltono pergalę Hockenheime. Brito nuomone, Lewiso sėkmė tapo įmanoma ne vien dėl šio sportininko meistriškumo, bet ir todėl, kad Vallteri Bottas nesiėmė lenkti komandos kolegos komandos prašymu.

Rossas Brawnas: „Lewisas Hamiltonas atšventė savo pergalę Hockenheime, trasoje, kuri išdėstyta vos keletas kilometrų nuo Sebastiano Vettelio gimtųjų namų. Tas faktas,  kad sėkmė tapo įmanoma po to, kai jis prasimušė į viršų per pusę peletono, daro šią pergalę ypatinga, kadangi prieš startą viskas rodė būsimąjį „Ferrari“ triumfą.

Per 14 ratų Lewisas iš 14 vietos pakilo į 5-tąją. Priekyje jo tebuvo tik pirmaujančių komandų pilotai, išskyrus Danielį Ricciardo. Australas liko užnugaryje dėl jėgos agregato keitimo. Hamiltonas maksimaliai išnaudojo savo mašinos galimybes, kaip įprasta – agresyviai ir tiksliai aplenkdamas varžovus. Lewisas atliko lenkimus, kurie gali būti pavyzdžiu kitiems pilotams.

Lewiso genealumas yra dar ir tame, kad jis net 42 ratus nuvažiavo su minkštosiomis padangomis. Sustojimo metu jis perėjo prie ultraminkštųjų ir su šiuo mišiniu parodė savo meistriškumą labai sudėtingomis sąlygomis. Žinoma, jo varžovas kovoje dėl titulo nesąmoningai padarė jam paslaugą, išlėkęs už trasos ribų. Komandos prašymas Valtteri Botto neatakuoti kolegos taip pat padėjo Lewisui triumfuoti, nors tuo metu suomis ir buvo greitesnis.

Pasiekęs pergalę, Hamiltonas uždirbo 25 taškus.  Antroji V.Botto vieta įrodė, kad komanda, pasirinkdama jį, neapsiriko ir visa tai įvyko Dieterio Zetsche akyse, kuris atvažiavo į namų etapą Vokietijoje“.

 

Komentarai (26)


kart
| 2018 Liepos 27 d. 11:27
A85
| 2018 Liepos 27 d. 09:10

Per draiverių interviu B čempionato pilotai sakė, kad jie prieš Top-3 komandas nesipriešina, nes taip tiesiog susigadins sau lenktynes sudroždami padangas gindamiesi nuo akivaizdžiai greitesnio bolido.

Tad trasose, kuriose galima lenkti, likusios komandos neturi ką priešpastatyt Top-3.

Vokietijoj LH tiesiog turėdamas soft padangas ir vieną greičiausių bolidų turėjo tik nedurniuodamas apsilenkt lėtesnius sportininkus.

Dabartinėj formulėj Top-3 komanda privalo finišuot Top-6, jei kažko fundamentaliai nesumauna su strategija ar nustatymais. Plius Vokietijoj iškrito du Top-3 komandų pilotai, nors teisybės dėlei RBR irgi greičiu labai neblizgėjo.

Tai taip, ant popieriaus kilimas nuo 14 iki 1 atrodo gražiai, bet realios kovos ten nebuvo tiek daug.

Mano supratimu čia kaltos padangos, kurios vos tik paspaudus pradeda byrėt. Tad visi važiuoja padangų taupymo režimu ir nesivelia į nebūtinas kovas. Taip, aero nepadeda priartėt, bet padangos irgi neleidžia kovot. Jeigu kvaloj minkščiausias mišinys laiko plius-minus ratą, tai lenktynėse brūžina 10-20 ratų tą patį mišinį po kvalos ir nieko, nes nespaudžia iki maksimumo.

Ką aš noriu pasakyt, kad net ir padarius paprastesnį aero, leidžiantį sekti varžovą iš arti, nebūtinai bus daugiau lenkimų, jei padangos neleis kovot kiekvieną ratą. Neatsimenu kuriais metais buvo tie skardžiai, kai padanga tapdavo nebenaudojama, bet panaši koncepcija ir dabar turėtų būt - padanga turi leist kovot maksimaliai X ratų, o tada padanga sulėtėja 2-4 sekundes ir turi priverstinai keistis. Nežinau kaip tą technologiškai pasiekt - matyt turi būt sluoksnis atitinkamo mišinio ir po juo hyper-kieta padanga ar kažkas panašaus.

Net Alonso nedave kovos, pasitraukdamas i sona, kas man buvo kiek keista zinant jo charakteri. Gal pagalvojo, kad jau per senas sitam sudui :D
kart
| 2018 Liepos 27 d. 11:23
egiduxx
| 2018 Liepos 27 d. 08:49

Nu nesakyk nesakyk, jeigu vetka butu padares toki lenkimu skaiciu ir nuo 14 vietos iki pirmos butu dasikapstes, tai nebutu jau toks visai nereiksmingas yvykis, vistiek atsirastu epitetai kaip, kad ferai puikiai padirbejo, gerai dirbo padangos, geri nustatymai, gera taktika :))) o ir sebas brandzias lenktynes suvaziavo :) o hamis butu apsauktas kaip besinervuojantis itampos neatlaikantis draiveris. Skirtingom komandom skirtingi vertinimai, zinant tavo nesaliskuma duodu 100% kad butu taip kaip parasiau :)

Ir praejusi ir si sezonuose Vettelis vaziavo is galo. Nei vienu atveju nieko nesakiau, nes dziaugtis tuo, kas ir taip akivaizdu, nelabai yra prasmes. Juolab, kad HAM tik savo pastangomis buvo pakiles iki 4 ar 5(nelabai tiksliai pamenu) vietos. Veliau pozicijas iskovojo tik del SC ir komandines taktikos, tai sakyt, kad cia jis nuo gali iki pirmos pats atvare, tai butu kvaila.
egiduxx
| 2018 Liepos 27 d. 09:28
A85
| 2018 Liepos 27 d. 09:10

Per draiverių interviu B čempionato pilotai sakė, kad jie prieš Top-3 komandas nesipriešina, nes taip tiesiog susigadins sau lenktynes sudroždami padangas gindamiesi nuo akivaizdžiai greitesnio bolido.

Tad trasose, kuriose galima lenkti, likusios komandos neturi ką priešpastatyt Top-3.

Vokietijoj LH tiesiog turėdamas soft padangas ir vieną greičiausių bolidų turėjo tik nedurniuodamas apsilenkt lėtesnius sportininkus.

Dabartinėj formulėj Top-3 komanda privalo finišuot Top-6, jei kažko fundamentaliai nesumauna su strategija ar nustatymais. Plius Vokietijoj iškrito du Top-3 komandų pilotai, nors teisybės dėlei RBR irgi greičiu labai neblizgėjo.

Tai taip, ant popieriaus kilimas nuo 14 iki 1 atrodo gražiai, bet realios kovos ten nebuvo tiek daug.

Mano supratimu čia kaltos padangos, kurios vos tik paspaudus pradeda byrėt. Tad visi važiuoja padangų taupymo režimu ir nesivelia į nebūtinas kovas. Taip, aero nepadeda priartėt, bet padangos irgi neleidžia kovot. Jeigu kvaloj minkščiausias mišinys laiko plius-minus ratą, tai lenktynėse brūžina 10-20 ratų tą patį mišinį po kvalos ir nieko, nes nespaudžia iki maksimumo.

Ką aš noriu pasakyt, kad net ir padarius paprastesnį aero, leidžiantį sekti varžovą iš arti, nebūtinai bus daugiau lenkimų, jei padangos neleis kovot kiekvieną ratą. Neatsimenu kuriais metais buvo tie skardžiai, kai padanga tapdavo nebenaudojama, bet panaši koncepcija ir dabar turėtų būt - padanga turi leist kovot maksimaliai X ratų, o tada padanga sulėtėja 2-4 sekundes ir turi priverstinai keistis. Nežinau kaip tą technologiškai pasiekt - matyt turi būt sluoksnis atitinkamo mišinio ir po juo hyper-kieta padanga ar kažkas panašaus.

Taip buvo tokie kaliosai A. Niujaus dominavimo laikais, kai pravažiavus tam tikrą ratų skaičių drastiškai krisdavo greitis, o galiausiai jų nepasikeitus, jos tiesiog sprogdavo, bet tada to pačio Niujaus iniciatyvos dėka jos buvo pakeistos sezono metu ir daugiau jos nebuvo naudojamos.
A85
| 2018 Liepos 27 d. 09:10
Per draiverių interviu B čempionato pilotai sakė, kad jie prieš Top-3 komandas nesipriešina, nes taip tiesiog susigadins sau lenktynes sudroždami padangas gindamiesi nuo akivaizdžiai greitesnio bolido.

Tad trasose, kuriose galima lenkti, likusios komandos neturi ką priešpastatyt Top-3.

Vokietijoj LH tiesiog turėdamas soft padangas ir vieną greičiausių bolidų turėjo tik nedurniuodamas apsilenkt lėtesnius sportininkus.

Dabartinėj formulėj Top-3 komanda privalo finišuot Top-6, jei kažko fundamentaliai nesumauna su strategija ar nustatymais. Plius Vokietijoj iškrito du Top-3 komandų pilotai, nors teisybės dėlei RBR irgi greičiu labai neblizgėjo.

Tai taip, ant popieriaus kilimas nuo 14 iki 1 atrodo gražiai, bet realios kovos ten nebuvo tiek daug.

Mano supratimu čia kaltos padangos, kurios vos tik paspaudus pradeda byrėt. Tad visi važiuoja padangų taupymo režimu ir nesivelia į nebūtinas kovas. Taip, aero nepadeda priartėt, bet padangos irgi neleidžia kovot. Jeigu kvaloj minkščiausias mišinys laiko plius-minus ratą, tai lenktynėse brūžina 10-20 ratų tą patį mišinį po kvalos ir nieko, nes nespaudžia iki maksimumo.

Ką aš noriu pasakyt, kad net ir padarius paprastesnį aero, leidžiantį sekti varžovą iš arti, nebūtinai bus daugiau lenkimų, jei padangos neleis kovot kiekvieną ratą. Neatsimenu kuriais metais buvo tie skardžiai, kai padanga tapdavo nebenaudojama, bet panaši koncepcija ir dabar turėtų būt - padanga turi leist kovot maksimaliai X ratų, o tada padanga sulėtėja 2-4 sekundes ir turi priverstinai keistis. Nežinau kaip tą technologiškai pasiekt - matyt turi būt sluoksnis atitinkamo mišinio ir po juo hyper-kieta padanga ar kažkas panašaus.
egiduxx
| 2018 Liepos 27 d. 08:49
kart
| 2018 Liepos 26 d. 18:28

Leclerco 360 paliko didesni ispudi nei HAM lenkimai. Visi jau seniai zino, kad top2 komandoms galiorka ne varzovai, o dar tokioje trasoje, kur yra vietos lenkimams.

Nu nesakyk nesakyk, jeigu vetka butu padares toki lenkimu skaiciu ir nuo 14 vietos iki pirmos butu dasikapstes, tai nebutu jau toks visai nereiksmingas yvykis, vistiek atsirastu epitetai kaip, kad ferai puikiai padirbejo, gerai dirbo padangos, geri nustatymai, gera taktika :))) o ir sebas brandzias lenktynes suvaziavo :) o hamis butu apsauktas kaip besinervuojantis itampos neatlaikantis draiveris. Skirtingom komandom skirtingi vertinimai, zinant tavo nesaliskuma duodu 100% kad butu taip kaip parasiau :)
Klepsidra
| 2018 Liepos 27 d. 00:48
bmw v8
| 2018 Liepos 26 d. 21:54

Manau, kad šio forumo komentatoriai turėtų sukurt savo komandą ir jau debiutiniam sezone taptų čempionais! Nerealūs čia talentai susirinkę, visi čia viską geriau supranta, tik va pinigų neivienas neturi...

O tau iki siol nesiseke suprasti, kad kai kurie lenktyninkai lenkti moka? Supratai tik Brawnui pasakius? Pinigai kazin ar pades cia
ArasHamis
| 2018 Liepos 26 d. 23:34
Gerai važiuoja tas Hamis ir nėra ko čia šūdą malt.....Nepatinka Mersai ,taip ir parašykit....vaikų banda....
Tapke1
| 2018 Liepos 26 d. 22:41
Man ta pergale nieko ypatingo, visi kas letesniai praleidinejo gi apie kokius cia lenkimus kalba, visi praleidzia top komandu bolidus, o is top 5 ka jis ten aplenke? Kazkaip neprisimenu, kad butu kazka aplenkes trasoje, o ne per pitus. Sukrito viskas ir tiek
bmw v8
| 2018 Liepos 26 d. 21:54
Manau, kad šio forumo komentatoriai turėtų sukurt savo komandą ir jau debiutiniam sezone taptų čempionais! Nerealūs čia talentai susirinkę, visi čia viską geriau supranta, tik va pinigų neivienas neturi...
tdi gt
| 2018 Liepos 26 d. 19:18
Nieko,gal kazkada mergiote savo putka issilaizys ir nustos dauzyti bolidus i sienas ar kitus bolidus,tada ir ja pagirs ir visa sekta bus apsitenkinus:)
×

F-1.lt pulsas