Išbandžiusi KERS sistemą penktadienio treniruotėse, vėlesniuose savaitgalio važiavimuose „
Red Bull“ komanda šios įtaiso nebenaudojo, po lenktynių atskleidė ekipos vadovas Christianas Horneris.
„Mes visai nenaudojome KERS visą šį savaitgalį. Nesinorėjo niekam apie tai sakyti, tačiau pasižiūrėjus į startą, nepanašu, kad mums jos apskritai reikėjo“, - atskleidė britas.
„Mes šiek tiek nerimavome dėl atskleidimo prieš lenktynes. Mes išbandėme sistemą penktadienį, likome nepatenkinti patikimumu, jautėme potencialą riziką, todėl išėmėme ją iš abiejų bolidų ir nenaudojome šio savaitgalio lenktynėse.“
„Tai gana sudėtinga sistema, įdomi technologija, tačiau Adrianas nebūtų Adrianas (Newey, „Red Bull“ technikos vadovas – red. past.), jei suprastintų bolidą dėl kažkokios sistemos. Ji turėjo atitikti jo sukurtos aerodinamikos formas, tai tapo didesniu iššūkiu“, - aiškino specialistas.
„Nepaisant to, vaikinai Milton Keynese padirbėjo fantastiškai. Jų sunkaus darbo įrodymas – atvykome čia su patikima technika ir dominavome lenktynėse.“
Pagrindinės „Red Bull“ varžovės „Ferrari“ ir „McLaren“ sekmadienio varžybose naudojo sistemą. Pirmosios atstovui Fernando Alonso tai, panašu, padėjo atlaikyti Marko Webberio atakas varžybų pabaigoje, o antrosios Lewisą Hamiltoną išgelbėjo labai prastame starte.
Pirmename, kad KERS esmė – išsaugoma stabdymo metu paprastai iššvaistoma energija, kurią vėliau pilotas gali panaudoti papildomam spurtui. Sukaupęs pakankamai energijos, nuspaudęs specialų mygtuką, lenktynininkas kiekviename rate spurtams 6,67 sek. laiko tarpui gali panaudoti papildomą 80,5 AG galią.
Galerija: Australijos GP lenktynių nuotraukos
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).