„Red Bull“ variklių reguliavimo klausimas sprendžiamas toliau

„Red Bull“ variklių reguliavimo klausimas sprendžiamas toliau
logo 2012 Liepos 23 d. 08:54, Red Bull/Getty Images
Šiandien susirinksianti „Formulės-1“ Technikos darbo grupė spręs tolesnius veiksmus dėl daug ginčių praėjusį savaitgalį sukėlusio „Red Bull“ bolidų variklių reguliavimo – tikėtina, kad komandos naudota praktika bus uždrausta patikslinant taisykles.
Nors Tarptautinė automobilių federacija (FIA) sekmadienį išdėstė savo poziciją, kad ekipa pažeidė ir taip galiojančias taisykles, Vokietijos GP lenktynių teisėjai prieš varžybų startą nepritarė tokiai nuomonei ir nepritaikė čempionams jokių sankcijų.
„Formulės-1“ lenktynes reguliuojančios organizacijos specialisto Joe Bauerio teigimu, „Red Bull“ tariamai pažeidžia Techninio reglamento 5.5.3 straipsnį sumažindama variklio trauką viduriniame apsukų intervale. Be to, organizacija tvirtino, kad taip sureguliuodama motorus komanda gauna ir aerodinaminę naudą.
Specialistų nuomone, mažesnę nei įprastą trauką viduriniame sūkių intervale sukuriantis variklis reiškia, kad akceleratoriaus sklendė atidaroma plačiau ne traukai sukurti, o išmetamųjų dujų srautui pagaminti, o šis vėliau panaudojamas ne pagal pagrindinę paskirtį – aerodinaminių elementų apipūtimui. Be to, taip gali būti sukuriamas ir uždraustos traukos kontrolės sistemos efektas.
„Esu tikras, kad apie tai bus diskutuojama. Technikos darbo grupė susitinka rytoj (pirmadienį – red. past.) ir šis klausimas tikrai bus jos darbotvarkėje. Taisyklės yra aiškios, tad gali būti papildomų techninių direktyvų, kuriomis gali būti pabandyta dar labiau išaiškinti šias taisykles“, – galimus žingsnius prieš komandos naudojamą praktiką patvirtino pats „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris.
„Turime suprasti, kokius argumentus pateikė (FIA) technikos specialistas ir kokius teisėjai. Rytoj (pirmadienį) įvyks techninis susitikimas ir tai bus aptarta. Mes pasitikime FIA, kad ji užtikrins sąžiningą kovą“, – antrino „Ferrari“ komandos vadovas Stefano Domenicali.
Neoficialių šaltinių teigimu, ginčytinus variklio darbo režimus naudoja ne tik „Red Bull“, bet ir kai kurios kitos komandos. Taigi, uždraudus tokią praktiką – kas gali įvykti dar prieš kito savaitgalio lenktynes Vengrijoje – gali būti pastebimų pokyčių „Formulės-1“ rikiuotėje.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144