„Renault F1“ vadovas Cyrilas Abiteboulas neslepia, kad liko sužavėtas „Ferrari“ progresu tobulinant jėgainę.
Nors prancūzų gamintojas į Kanadą atsivežė patobulintą variklį, nepanašu, kad jam pavyko sumažinti atsilikimą nuo varžovų. Silverstoune vykusiose F-1 lenktynėse buvo nesunku pastebėti, kad skirtumas tarp „Renault“ ir „Ferrari“ jėgainių išlieka didelis.
„Likau sužavėtas mūsų varžovų darbu. Likau sužavėtas ne tik mūsų, bet ir jų darbu. Faktas, jog skirtumas toliau nemažėja. Tai ką mes darome yra tik bandymas išlaikyti tą skirtumą“, - kalbėjo C. Abiteboulas.
„Manau, kad didžiausią žingsnį kol kas žengė „Ferrari“. Tiek komandos, tiek jų klienčių progresas yra nesunkiai pastebimas.“
Didžiosios Britanijos GP metu „Red Bull“ pilotas Maxas Verstappenas skundėsi, kad „Renault“ varikliui trūksta 70-80 AG.
„Neįtikėtina kaip stipriai pasikeičia lenktynių trasos“, - sakė C. Abiteboulas.
„Ypač šiemet, kai bolidai turi daugiau prispaudžiamosios jėgos, o padangos išsiskiria geresniu sukibimu. Keliose trasose taip pat buvo perasfaltuota danga. Tokiais atvejais dažniausiai nežinome ko galime tikėtis. Sukibimas su trasa Silverstoune tikrai nustebino.“
„Tai tapo viena jautriausių variklio galiai vietų F-1 tvarkaraštyje. Prieš kelis metus Monrealio trasa daugeliui buvo ta vieta, kur variklio galia vaidino svarbų vaidmenį. Prisiminus tai, ką pamatėme Austrijoje ir Silverstoune, į Monrealio trasą dabar žiūrima su šypsena.“
„Tad vertinant sportininkų komentarus reiktų atkreipti dėmesį į trasos evoliuciją. Tokių dalykų Silverstoune nesitiki. Bet realybėje toks dabar yra tas naujasis Silverstoune‘as.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |