S. Bratches‘as: amerikietiški etapai – rytinėje pakrantėje

S. Bratches‘as: amerikietiški etapai – rytinėje pakrantėje
logo 2017 Spalio 22 d. 14:32, F-1

Naujieji „Formulės-1“ komercinių teisių valdytojai, kompanija „Liberty Media“ ne viena kartą yra užsiminę, jog nori iš esmės pakeisti F-1 pasaulio čempionato veidą, tuo priartindama lenktynes arčiau žiūrovų ir sulygindama čempionato dalyvių galimybes. Apie tai, ką jie rengiasi daryti, laikraščiui „Austin American- Statesman“ papasakojo čempionato komercijos direktorius Seanas Bratches‘as.

Seanas Bratches‘as: Mes norime GP etapas suteikti festivalio veidą ir atmosferą, COTA vadovai jau pradėjo tai įgyvendinti. Jie surengė puikų muzikinį šou, pasiūlė begales pramogų, pastatė kartingų trasą. Čia netgi yra rodeo simuliatorius ir kiekvienas gali pasivažinėti.

Jei jūs einate į amerikietišką futbolą ar NBA  rungtynes, jūsų laukia dviejų-trijų valandų renginys, po kurio jūs einate namo. Kai jūs atvažiuojate į GP, tai jūs patenkate į trijų ar keturių dienų renginį kasdien po 6-8 valandas – čia turi būti įvairiausių pramogų variantų. Todėl mes didiname lenktynių skaičių savaitgalio metu – F4, F3, GP3, F2, F1, „Porsche taurė“, „Ferrari Cup“ australų serijos. Norint sudominti žmones, mums reikia kur kas daugiau įvykių trasoje.

Kitais metais mes organizuosime nuo keturių ir šešių festivalių sirgaliams miestų centruose, kurie priima GP etapus. Mes turėsime koncertus, techno-festivalius, madų demonstravimą, o taip pat tokius dalykus kaip interaktyvūs žaidimai, stalo futbolas, stalo tenisas ir netgi robotus visos dienos eigoje. Mes taip pat dirbame ties skaitmeninėmis technologijomis jaunajai sirgalių kartai pritraukti.

JAV mes norime rengti keletą lenktynių. Tikriausiai mums tam labiausiai tiktų rytinė pakrantė, nei vakarinė,  kadangi varžybos vyktų Europai palankesniu laiku. Kokiuose miestuose vyktų lenktynės, kalbėti dar anksti, bet akivaizdūs kandidatai yra Niujorkas ir Majamis.

Aš norėčiau ateiti į pagrindinius rytinės pakrantės miestus ir ten surengti gatvių lenktynes, kadangi mums reikia pritraukti didelę žiūrovų auditoriją ir gauti gražų televizinį vaizdelį. Tuomet kalendoriuje būtų specializuoti autodromai, tokie kaip COTA Ostine, istorinės europietiškos trasos, o taip pat keletas gatvių lenktynių, panašių į tas , kurios vyksta Monake.

Naujieji amerikietiški etapai leistų padidinti „Formulės-1“ auditoriją JAV rinkoje. Dabar sudėtinga yra todėl, kad dauguma lenktynių startuoja naktį arba anksti rytą amerikietišku laiku. Su analogiška problema susidūrė ir NFL, kai pradėjo rengti varžybas Londone. Jos prasidėdavo, kuomet vakarinėje JAV pakrantėje būdavo 5 ar 6 valandos ryto, o tai neigiamai atsiliepė TV reitingams.

Kadangi „Formulė-1“ yra pasaulio čempionatas ir mes neturime būdo kaip išspręsti šią problemą, bet kai ką padaryti būtų įmanoma. Dabar mes keliaujame po visą pasaulį. Bet jei sugrupuosime visas mūsų amerikietiškas lenktynes, europietiškus etapus ir lenktynes Azijoje, sirgaliams būtų lengviau adaptuotis prie startų laiko. Be to, tai sumažintų logistikos išlaidas.

Mes tyrinėjome sirgalių nuomones ir žinome, kad jie mėgsta greitį ir artimą kovą „ratas į ratą“, taip pat lenkimus. Todėl mes dirbsime su kiekviena trasa, norėdami pasistengti padidinti žiūrovų vietų skaičių tose vietose, kuriose įmanomi lenkimai, o kartu su FIA dirbame ties ekonominiu modeliu, kuris starto lauką padarytų dar kur kas glaustesniu ir konkurencingesniu.

Visi mes žinome komandas,  kurios išleidžia didelius pinigus, laimi ir finišuoja ant podiumo. Tie, kas neturi tokio kiekio pinigų, pasilieka šešėlyje. Dabar mes stengiamės priartinti atsiliekančius arčiau lyderių. „Formulėje-1“ tai padaryti nėra lengva, bet mes turime surasti kompromisą“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553