„Ferrari“ prezidentas Sergio Marchionne sumenkino Lorenzo Sassi, kaip specialisto, svarbą.
Minėtas specialistas stipriai prisidėjo pernai prie italų komandos progreso, ypač prie variklio, kuris tapo galingesniu. Bet S. Marchionne, daugelio nuostabai, L. Sassį atleido praėjusių metų vasarą.
Kurį laiką buvo manoma, kad specialistas liks dirbti „Fiat-Chrysler“ grupėje, bet pastarasis nusprendė pereiti į „Mercedes“.
S. Marchionne tokio buvusio „Ferrari“ specialisto žingsnio nesureikšmino.
„Nežinau kas pasakė, kad Sassi yra fenomenas. Nepamenu, jog būčiau taip sakęs“, - ispanų laikraščiui „Marca“ teigė S. Marchionne.
„Tiesa, jog problemų turėjome ne vien tik dėl jo. Norėjome, kad jis toliau dirbtų su GT automobiliais. Deja, bet jis nusprendė mus palikti ir dirbti kitur. Komandai tai buvo paprastas specialistų pasikeitimas. Dabar turime Corrado Iotti ir esame juo patenkinti.“
„Ferrari“, variklių lenktynėse, toliau daro viską, kad pavytų pagrindinę varžovę - „Mercedes“.
Vokiečių leidinio „Auto Motor und Sport“ teigimu, pernai „Mercedes“ variklio galia siekė 949 AG, „Ferrari“ - 934 AG, „Renault“ - 907 AG, o „Honda“ - 860 AG.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3896 |
2. | Tadas Misevičius | 3858 |
3. | fandom | 3858 |
4. | ramasgo | 3856 |
5. | Valode | 3850 |