Singapūre vykusioje kvalifikacijoje „pole“ iškovojo L. Hamiltonas (97)

Singapūre vykusioje kvalifikacijoje „pole“ iškovojo L. Hamiltonas
logo 2018 Rugsėjo 15 d. 17:02, Daimler

Singapūre vykusioje F-1 kvalifikacijoje geriausią rezultatą užfiksavo ir „pole“ poziciją iškovojo čempionato lyderis, „Mercedes“ pilotas, Lewisas Hamiltonas.

Britas savo geriausią rezultatą, 1 min. 36,015 sek., užfiksavo pirmuoju bandymu. Kaip paaiškėjo vėliau, nei vienas iš varžovų L. Hamiltono rezultato taip ir nesugebėjo pagerinti, tad „pole“ pozicija atiteko „Mercedes“ pilotui.

Antroje vietoje liko „Red Bull“ pilotas Maxas Verstappenas. Olandas kvalifikacijos pabaigoje bandė pagerinti L. Hamiltono rezultatą, bet buvo nepakankamai greitas paskutiniame trasos sektoriuje, tad turėjo pasitenkinti antra startine pozicija.

Treniruotėse geriausią rezultatą užfiksavęs „Ferrari“ pilotas Sebastianas Vettelis taip pat paskutiniuoju bandymu nesugebėjo pagerinti rezultato. Vokietis, nuo L. Hamiltono atsilikęs daugiau nei puse sekundės, liko trečias ir mažiau nei viena dešimtąja sekundės dalimi pranoko antrąjį „Mercedes“ pilotą Valtterį Bottą.

Prieš dvi savaites Italijoje „pole“ poziciją iškovojęs Kimi Raikkonenas šį kartą liko tik penktas, paskutinėje kvalifikacijos dalyje įveikęs iš šeštos pozicijos startuosiantį „Red Bull“ atstovą Danielį Ricciardo.

Į greičiausiųjų dešimtuką pateko abu „Force India“ komandos pilotai. Sergio Perezas užfiksavo septintą rezultatą, o Estebanas Oconas liko devintas. Tuo tarpu „Haas“ atstovas Romainas Grosjeanas ir „Renault“ pilotas Nico Hulkenbergas iškovojo atitinkamai aštuntą ir dešimtą startines pozicijas.

Vt. Lenktynininkas Komanda Laikas
1 Lewisas Hamiltonas Mercedes 1:36.015
2 Maxas Verstappenas Red Bull 1:36.334
3 Sebastianas Vettelis Ferrari 1:36.628
4 Valtteri Bottas Mercedes 1:36.702
5 Kimi Raikkonenas Ferrari 1:36.794
6 Danielis Ricciardo Red Bull 1:36.996
7 Sergio Perezas Force India 1:37.985
8 Romainas Grosjeanas Haas 1:38.320
9 Estebanas Oconas Force India 1:38.365
10 Nico Hulkenbergas Renault 1:38.588
11 Fernando Alonso McLaren 1:38.641
12 Carlosas Sainzas Renault 1:38.716
13 Charlesas Leclercas Sauber 1:38.747
14 Marcusas Ericssonas Sauber 1:39.453
15 Pierre'as Gasly Toro Rosso 1:39.691
16 Kevinas Magnussenas Haas 1:39.644
17 Brendonas Hartley Toro Rosso 1:39.809
18 Stoffelis Vandoorne'as McLaren 1:39.864
19 Sergejus Sirotkinas Williams 1:41.263
20 Lance'as Strollas Williams 1:41.334


Komentarai (97)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
darkstar
| 09/16 15:22 Atsakyti
kart
09/16 14:21

Supranti ka nori suprasti, nes as tiesiog sakau, kad 2011m Hamis atsikrove nuo Buttono. Tu man sakai, kad 2010 bolidas buvo nekonkurencingas, bet Hamis nuo cempiono atsiliko tik 16pts, Buttonas 42pts, o komanda liko antroje vietoje, nuo pirmos atsilikus 44pts. Jeigu Buttonas ir Hamis vienas nuo kito nebutu atimineje tasku, kaip tai buvo Ferrari komandoje, kada Alonso be konkurencijos rinko visus Ferrari taskus vienas, tai butu tureje galimybe McLaren iskovoti WDC ir tais metais.

Cia yra geras to pavyzdys, kaip prapilami WDC del to, jog abu pilotai nori buti pirmi.

Dabar geriau supratau ka norejai pasakyti,bet su tavo nuomone visiskai nesutinku.
kart
| 09/16 14:21 Atsakyti
darkstar
09/16 13:31

Kalba ejo apie pergaliu,pole skaiciu ne su geriausiu bolidu ir kad Hamiltonas nebutu iskovojes pole su nekonkurencingu bolidu. Tavo komentaras patvirtina kad Hamiltonas sugebejo laimeti lenktynes ir pole ne su geriausiu bolidu.2010-2011m Red Bull turejo milziniska bolido pranasuma pries kitas komandas. Beje is tavo komentaro galima suprasti kad 2010-2011m cempionu tapo Buttonas.

Supranti ka nori suprasti, nes as tiesiog sakau, kad 2011m Hamis atsikrove nuo Buttono. Tu man sakai, kad 2010 bolidas buvo nekonkurencingas, bet Hamis nuo cempiono atsiliko tik 16pts, Buttonas 42pts, o komanda liko antroje vietoje, nuo pirmos atsilikus 44pts. Jeigu Buttonas ir Hamis vienas nuo kito nebutu atimineje tasku, kaip tai buvo Ferrari komandoje, kada Alonso be konkurencijos rinko visus Ferrari taskus vienas, tai butu tureje galimybe McLaren iskovoti WDC ir tais metais.

Cia yra geras to pavyzdys, kaip prapilami WDC del to, jog abu pilotai nori buti pirmi.
darkstar
| 09/16 13:31 Atsakyti
kart
09/16 10:35

Na, kai buvo nekonkurencingas, tai ir vaziavo  4-tas ar 5-tas.

2008m. pagrindiniai Hamio konkurentai buvo Kimis ir Massa. Pastarajam Alonso sekanti sezona uzveze beveik dvigubai. O kitu stipriu komandu tais metais nebuvo.
2010m. viskas buvo gerai su tuo bolidu tik Buttonui dažnai prasileisdavo ir pritruko tasku.
2011m. dvigubai prasileido nuo Buttono, bet jau ir RBR pradejo dominuot nuo šių metų.

Kalba ejo apie pergaliu,pole skaiciu ne su geriausiu bolidu ir kad Hamiltonas nebutu iskovojes pole su nekonkurencingu bolidu. Tavo komentaras patvirtina kad Hamiltonas sugebejo laimeti lenktynes ir pole ne su geriausiu bolidu.2010-2011m Red Bull turejo milziniska bolido pranasuma pries kitas komandas. Beje is tavo komentaro galima suprasti kad 2010-2011m cempionu tapo Buttonas.
svecias787
| 09/16 12:52 Atsakyti
LewisDNF
09/16 12:27

Jei HAM laimi o VET 3, tai skirtumas auga iki 40 taškų. Lieka 6 etapai, jei vetka viska laimi viska o Ham 2 bus, vetka surinks 42 taškais daugiau. Taigi vet laimetu cempa 2 taskais, tai Ham neuztektu vaziuoti tik 2 :)

supratau, dekui!
Stinger
| 09/16 12:52 Atsakyti
YZF
09/15 18:20

Ir tai yra viskas, ka tu sugebi pasakyti po sios kvalifikacijos. Tikras Ferrari 'fanas'.

Nepyk, tik čekinau kur tie 95%ю
kart
| 09/16 12:38 Atsakyti
LewisDNF
09/16 12:27

Jei HAM laimi o VET 3, tai skirtumas auga iki 40 taškų. Lieka 6 etapai, jei vetka viska laimi viska o Ham 2 bus, vetka surinks 42 taškais daugiau. Taigi vet laimetu cempa 2 taskais, tai Ham neuztektu vaziuoti tik 2 :)

Meksikoje, gali būti, kad vėl RBR dominuos, tai skaičiuoti lyg čempe važiuotų tik dvi komandos neteisinga. Sunkiai Vetteliui jau šviečia WDC, bet šansu dar, kol kas, daugiau nei buvo pernai.
kart
| 09/16 12:33 Atsakyti
Vandamke
09/16 12:30

Tai lenktyniu startas vis del to 16h ar 15 kaip raso "vaziavimu tvarkarastyje" ? Nors pagal virsu kiek liko tai 16h iseina.

F1 oficialiame raso, kad 15:10h
Vandamke
| 09/16 12:30 Atsakyti
Tai lenktyniu startas vis del to 16h ar 15 kaip raso "vaziavimu tvarkarastyje" ? Nors pagal virsu kiek liko tai 16h iseina.
LewisDNF
| 09/16 12:27 Atsakyti
svecias787
09/16 11:24

Vytispagonia - pamenu, buvot suskaiciave kiek hamiltonui 2u vietu gana ir kiek dar reik laimet, kad cempu taptu. jei siandien hamiltonas pirmas, o vetka 3ias, ar nebus taip, kad hamiltonui likusiose uzteks 2am atvaziuot??

Jei HAM laimi o VET 3, tai skirtumas auga iki 40 taškų. Lieka 6 etapai, jei vetka viska laimi viska o Ham 2 bus, vetka surinks 42 taškais daugiau. Taigi vet laimetu cempa 2 taskais, tai Ham neuztektu vaziuoti tik 2 :)
kart
| 09/16 11:35 Atsakyti
LewisDNF
09/16 11:24

Kazkaip apsisuko karuselės. Pernai visi snekejo kurios trasos kam palankios ir variklines trasas priskirdavo mersam, su daugiau aerodinamikos poveikiu ferram. Siemet kaip tik atrodo kad variklines priklauso ferrams na o aerodinamines tai kaip dievas duos.

Pernai šnekėjo vienaip, o šiemet kitaip dėl to, kad Ferrai pasiilgino, o Mersai pasitrumpino bazę. Ne veltui išryškėjo ir RBR pranašumas Monake ir Singapure. Dabar MB ir Ferrari +/- veikia panašiai, tik gal Mersai dar turi pranašumą važiuoklėje, o Ferrari galioje.
×

TOP naujienos