Spalio 31 dieną FIA ir FOM pristatys naują jėgainių reglamentą (12)

Spalio 31 dieną FIA ir FOM pristatys naują jėgainių reglamentą
logo 2017 Spalio 10 d. 14:43, Daimler

Sezono pabaigoje naujieji „Formulės-1“ komercinių teisių valdytojai iš „Liberty Media“ pasaulio čempionato dalyviams pristatys savo viziją, kaip jie mato šio sporto ateitį, kai 2021 metais nustos galioti dabartinė sutartis.

Pirmosios naujienos bus paskelbtos spalio 31 dieną, kai FIA ir FOM paskelbs naują jėgos agregatų reglamentą, kurie turi tapti pigesni, paprastesni ir garsesni ir gali būti gaminami kitų kompanijų, o ne vien dabartinių jėgainių gamintojų, kuriais yra didieji automobilių koncernai.

Daugelis detalių gali būti unifikuotos, kas supaprastintų variklius ir leistų sumažinti jų kainą. MGU-K ir MGU-H derinys leistų pasiekti 1000 AG galios ribą. Naujas reglamentas apribotų ir aerodinamikos įtaką, todėl naujieji F-1 bolidai turėtų būti sunkiau valdomi.

Skirtingai nuo ankstesnių laikų, nauja čempionato vadovybė norėtų išvengti plataus naujų taisyklių aptarimo, kai kiekviena pusė gina savo interesus. Anksčiau tai ne vieną kartą privesdavo prie to, kad priimti kompromisiniai sprendimai ne visuomet pasitarnaudavo sporto naudai.

Antrasis žingsnis – komandų biudžetų ribojimo schemos koncepcija bus pristatyta Strateginės grupės posėdyje lapkričio 7 dieną. Išlaidos mažinamos bus palaipsniui, kad tai nesmogtų bumerangu per didžiąsias „Formulės-1“ komandas.

Komentarai (12)


Sensejus
| 2017 Spalio 11 d. 16:00
tom155
| 2017 Spalio 10 d. 20:40

https://www.facebook.com/Formula1/videos/907399432750373/ jeigu pasiilgot lenktyniu :D

nu jo va cia tai tikrai itemptos lenktynes, gaila dar kad tik 10 tevaziuoja o ne visi kartu
Klepsidra
| 2017 Spalio 11 d. 13:11
iXsas
| 2017 Spalio 11 d. 12:43

Yra du keliai. Gryzti į dinozaurų laikus ir naudoti atmosferinius variklius. Pigu, geras garsas. Bet tai prieštarauja F1 identitetui. Jie turi būti inovatoriai, pirmieji išradinėti, išbandyti, pritaikyti serijinėms mašinoms F1 technologijas. Nors paskutinis argumentas irgi atgyvena, nes realiai viskas pereis prie baterijų, tai vidaus degimo variklis, kaip ir miręs reikalas. Kiek suprantu, brangus ir sudėtingas dalykas yra MGU. Jo atsisakius prarandama galia prie dabartinių sąlygų. Logiška būtų palikti tą patį variklį tik su KERS ir padidinti turbinos slėgį (gal net leisti dvi), variklio apsukas, bei gal kuro srautą. Bėda, kad turbinos slopiną garsą.

garsa labiausiai slopina MGU-H, kaip suprantu. iki vidaus degimo variklio mirties dar toli. su baterijom zaidzia formule e
iXsas
| 2017 Spalio 11 d. 12:43
Yra du keliai. Gryzti į dinozaurų laikus ir naudoti atmosferinius variklius. Pigu, geras garsas. Bet tai prieštarauja F1 identitetui. Jie turi būti inovatoriai, pirmieji išradinėti, išbandyti, pritaikyti serijinėms mašinoms F1 technologijas. Nors paskutinis argumentas irgi atgyvena, nes realiai viskas pereis prie baterijų, tai vidaus degimo variklis, kaip ir miręs reikalas. Kiek suprantu, brangus ir sudėtingas dalykas yra MGU. Jo atsisakius prarandama galia prie dabartinių sąlygų. Logiška būtų palikti tą patį variklį tik su KERS ir padidinti turbinos slėgį (gal net leisti dvi), variklio apsukas, bei gal kuro srautą. Bėda, kad turbinos slopiną garsą.
Micius
| 2017 Spalio 10 d. 21:46
O man labiau patikdavo paprastas KERS, ir kai pilotas kada norėdavo įjungdavo. O dabar, tas Ers stulpelis, išvis nieko įdomaus...
tom155
| 2017 Spalio 10 d. 20:40
leksas
| 2017 Spalio 10 d. 19:58
žodžiu, seni geri laikai gali sugrįšti, dar tegul grąžina mechanines pavarų dėžes
SHUMIS 4ever
| 2017 Spalio 10 d. 19:46
iXsas
| 2017 Spalio 10 d. 17:49

Senaiu ir be visu MGU... Pasiekdavo tokia galia. Vadinasi isliks mazas turis + turbina + batareikes.

Geriau:
Mažas tūris + Dvi turbinos (jei V6) = Didelė galia.
Išmest batareikas reikia, nes jos labai daug svorio prideda, gal net iki 100Kg.
iXsas
| 2017 Spalio 10 d. 17:49
Senaiu ir be visu MGU... Pasiekdavo tokia galia. Vadinasi isliks mazas turis + turbina + batareikes.
deivec
| 2017 Spalio 10 d. 17:05
Rimvydas Rozenas
| 2017 Spalio 10 d. 15:39

gal ir i gera puse,maziau baudu uz keiciamus agregatus,sunkiau valdomi bolidai,nu ka -laukiam

sunkiau valdomi cia nuo ko ?
deivec
| 2017 Spalio 10 d. 17:05
MGU-K ir MGU-H derinys leistų pasiekti 1000 AG galios ribą.
Cia kas nesamone sakinys....tipo dabar nepasieke ? :D...ar cia pagal Honda sprendzia :D