Remiantis padangų gamintojos ir tiekėjos „Pirelli“ pateikta informacija, kitais metais sportininkai vieną trasos ratą įveiks iki 2 sek. greičiau nei šiemet.
Šiais metais, kai lenktynininkai pilotavo bolidus su stipriai pakitusia bolidų aerodinamika ir padangomis, rato įveikimo laikai tam tikrose trasose buvo pagerinti iki 5 sek. Didžiausias skirtumas užfiksuotas Malaizijoje, kur „pole“ poziciją iškovojusio Lewiso Hamiltono rezultatas buvo devyniomis sekundėmis geresnis nei užfiksuotas rato įveikimo laikas prieš du metus.
„Pirelli“ F-1 skyriaus vadovo Mario Isolos teigimu, trasų rekordai kitąmet vėl bus gerinami.
„Kitų metų pradžioje sportininkai turėtų būti sekunde greitesni. Žinant, kad komandos pastoviai tobulina bolidus, sezono viduryje rato įveikimo laikai turėtų būti 1-1,5 sek. geresni, o antroje sezono pusėje 2 sek. geresni“, - pasakojo „Pirelli“ specialistas.
„Jei padangų sudėtis būtų minkštesnė, rato įveikimo laikai būtų dar geresni. Bet reiktų nepamiršti, kad dėl „Halo“ sistemos bolidai kitais metais bus sunkesni. Dėl to viename rate bus prarasta apie tris, keturias dešimtąsias sekundės dalis.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | blaster | 2883 |
2. | redworm | 2851 |
3. | Valerijonas | 2848 |
4. | berta | 2847 |
5. | Valode | 2778 |