2026 metais „Formulėje-1“ planuojamas gamyklinės „Cadillac“ komandos debiutas. Naujas pasaulio čempionato dalyvis turės sumokėti 450 mln. JAV dolerių stojimo mokestį, kuris bus paskirstytas tarp visų dabartinių komandų – taip bus kompensuojama dalis prarastų prizinių pinigų atsiradus vienuoliktai komandai.
„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas tokį stojamojo mokesčio dydį laiko nepakankamu.
Toto Wolffas: „Pirmiausiai reikia pažymėti, ką mes prarasime atsiradus naujai komandai. Kol kas mes nežinome, kiek „Cadillac“ investuos į „Formulę-1“.
Stojamasis mokestis, kuris bus skirtas kompensacijoms, šiuo metu sudaro 450 mln. ir jis yra per mažas. Jis nekompensuos tiesioginį pajamų praradimą.
Tiki laikas parodys, kiek vertės F-1 duos vienuoliktos komandos atsiradimas. Jei mūsų sporto vertė padidės, tai mes laimėsime. Bet šiuo momentu mes nežinome, ar taip bus. Niekas su manimi nekalbėjo apie konkrečius „Cadillac“ planus. Jei jie ateis su pilnaverte gamykline komanda ir investuos pakankamą marketinginį biudžetą į „Formulę-1“, tai bus vertingu indėliu į pasaulio čempionatą“.
Toto Wolffas pridūrė, kad šiuo metu „Mercedes“ gerai uždirba iš „Formulės-1“: „Mūsų rentabilumas yra nuo 30 iki 35 proc. iki mokesčių. Tai solidus pelnas, kuris net kompensuoja išlaidas variklių gamybai.
Sena klišė, kad „Formulė-1“ yra statinė be dugno pinigams, seniai neveikia. „Formulė-1“ jau seniai nebuvo tiek finansiškai sveika kaip dabar“.
O koks Volfo reikalas?
O koks Volfo reikalas?
tiesioginis - išmokų fondas iš esmės tas pats, o viena burna prie ... skaityti daugiau