„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas mano, kad techniniai gedimai, su kuriais Austrijos GP lenktynėse susidūrė abu komandos pilotai, nėra susiję su nauju varikliu.
Gamintojas, pastebėjęs problemas, nusprendė nenaudoti naujos specifikacijos variklio Kanados GP metu. Naujieji motorai buvo sumontuoti praėjusį savaitgalį Prancūzijoje.
T. Wolffo teigimu, šiandien Austrijoje „Mercedes“ pilotus sustabdę gedimai nėra susiję su naujos specifikacijos varikliu.
„Manau, kad nė vienas iš šios dienos gedimų nėra susijęs su naujos specifikacijos variklio patikimumu“, - sakė T. Wolffas.
„Turėjome hidraulinį gedimą, kuris buvo susijęs su Valtteri vairu. Vėliau kilo bėdų su degalų slėgiu, kai sugedo degalų sistema Lewiso bolide. Tokios yra pirminės priežastys. Tad mes nesigailime sprendimo naudoti naujos specifikacijos variklio.“
T. Wolffas prisipažino, kad dviguba nesėkmė šios dienos F-1 lenktynėse jam buvo nemalonesnė nei „Mercedes“ pilotų susidūrimas prieš kelis metus Barselonoje.
„Man tai yra didžiausia nesėkme per visą tą laikotarpį kai dirbu „Mercedes“. Tai blogiau už nesėkmę Barselonoje.“
„Prieš lenktynes daug žmonių man sakė, kad mums tai bus pasivaikščiojimas parke, jog iškovosime pirmas dvi vietas, kad turime greičiausią bolidą. Aš pasakiau, jog apie tai pasikalbėsime po dviejų valandų. Tokių dalykų kartais nutinka automobilių sporte. Jis gali būti labai žiaurus. Viskas, kas galėjo nutikti blogo, nutiko būtent šiandien.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |