T. Wolffas siūlo apsvarstyti idėją grąžinti degalų papildymą sustojimų metu (17)

T. Wolffas siūlo apsvarstyti idėją grąžinti degalų papildymą sustojimų metu
logo Liepos 22 d. 21:09, Daimler

Mercedes“ vadovas Toto Wolffas mano, kad F-1 turėtų apsvarstyti idėją grąžinti degalų papildymą sustojimų metu.

Tokią idėją praėjusią savaitę pasiūlė FIA prezidentas Jeanas Todtas. Prieš dešimt metų, mažinant išlaidas, degalų papildymo buvo atsisakyta. Bet dabar T. Wolffas mano, kad sportas turėtų vėl rimtai apsvarstyti idėją grąžinti degalų papildymą sustojimų metu.

„Mano manymu, neturėtų būti jokių, kaip mes sakome Austrijoje, šventų karvių. Turėtume peržiūrėti taisykles ir atsakyti sau, kas mums tinka, o kas ne“, - sakė T. Wolffas.

„Esant degalų papildymui lenktynių metu, varžybos tampa truputi įdomesnės, nes atsiranda nežinomumo faktorius. Nežinai kas gali nutikti sustojimų metu. Lenktynių pradžioje bolidai yra lengvesni, tad sportininkai gali labiau spausti nuo pirmųjų ratų.“

„Tačiau yra ir minusų. Vienas iš jų - situacija tampa lengviau prognozuojama, nes visi naudotų tokią pačią taktiką. Antra - mes bandome sumažinti išlaidas, o degalų papildymo grąžinimas reiktų išlaidų padidinimą. Bet kokiu atveju viskas turi būti išanalizuota ir tik tada priimtas geriausias sprendimas.“

Komentarai (17)


Egidijus Lisauskas
| Liepos 24 d. 16:46
YZF
| Liepos 24 d. 15:05
Siaip straipsnis (arba Wolfo atsakymas) toks visiskai kreivas. Pradzioje teigia viena, poto sau visiskai priestarauja nes nebera argumentu patvirtinti tai ka pradzioje sake. Reiktu leisti pilti kura, bet gali strategijos nebuti, todel galima neleisti pildyti kuro. #wtf
Fekkalli
| Liepos 23 d. 14:43
Juokingiausia tai man kai rodo skirtuma tarp padangu sekundem. Nezinau ten kada buna tas skirtumas, gal su damustom per lietu nebent.
Fekkalli
| Liepos 23 d. 14:41
kart
| Liepos 23 d. 13:20

Ar su padangu keitimu, ar kuro uzpylimu ar su sikinyko pit stopu - greiciausia taktika yra tik viena, ka ir pats pasakei.
Variaciju ir su padangomis yra daug, bet visi dazniausia renkasi viena ir ta pacia.

tai teoriniu bet ne praktiniu todel niekas ir nevarijuoja. Matem hamsterio paskutines 2 lenktynes visi gi. Labai gerai reziumuoja pirelio paskutinius kokius 3 metus.
Vamzdiec
| Liepos 23 d. 14:19
aš galvojau ,kad diskusijoms šia tema buvo padėtas taškas - juk straipsnyje - Naujas reglamentas- kokiomis taps mašinos 2021 metais - aiškiai pasakyta - degalų papildymo sugražinimas neigiamai atsilieptų varžybų vaizdingumui.
Naivus Kvailys
| Liepos 23 d. 13:53
Fresto
| Liepos 23 d. 12:05

Jei jau kalbam apie straipsnį tai toto žodžiai yra patys sau prieštaraujantis. Esant degalu papildymui, nes yra nezinamumo faktorius, taip pat sportininkai gali daugiau spausti. Kitoje pastraipoje sako kad lengviau tampa prognozuojama. Tai dabar tu man durnam paaiškink. Kaip papildomas nežinomas iš faktorius, kuris stipriai įtakoja bolido greitį, taip pat faktą kada bus atliekamas sustojimas gali padėti lengviau prognozuoti strategijas. Visi naudos ta pačia strategija? Tikrai? 2005 suzuka raikkonen as is p17 finišavo p1 dėl to kad važiavo full kuro baku nuo starto

Nezinomumo faktorius, apie kuri kalba Toto, yra incidentas boksuose - nepavyko papildyti degalu, nutrauke degalu zarna ir t.t.
Kaip daznai toks pilotas kaip Kimis su top bolidu startuoja is 17 vietos? Kiekvienose lenktynese?
Hamiltonas pernai Vokietijoje startavo is 14 ir nugalejo. Degalu papildymo neprireike.
Jei nesi Gasly ir pilotuoji viena is top3 bolidu, su degalu papildymu ar be jo, gali pakilti labai aukstai rikuoteje.
RBR
| Liepos 23 d. 13:21
Idomu butu tik tokiu atveju, jei kuro pildymo sustojime neleistu keisti padangu. Tada reiketu sustoti maziausiai du kartus, o kartais ir tris ar net keturis, jei lietutis prasidetu:) atsirastu ir ivairove ir taktikos skirtingos
kart
| Liepos 23 d. 13:20
Fekkalli
| Liepos 23 d. 11:09

Isikanda viena sakini ir priima uz fakta. Visada visais laikas budavo viena taktika pas visus, nes tik viena taktika yra greiciausia. Ne 2, ne 3.
Aplinkybem keiciantis keiciasi taktika. Kuro uzpylimas duoda daugiau variaciju.
Cia paaiskinimas tiem kam galva skirta det edalui.

Ar su padangu keitimu, ar kuro uzpylimu ar su sikinyko pit stopu - greiciausia taktika yra tik viena, ka ir pats pasakei.
Variaciju ir su padangomis yra daug, bet visi dazniausia renkasi viena ir ta pacia.
Fresto
| Liepos 23 d. 12:05
Naivus Kvailys
| Liepos 23 d. 08:29

Idomu ar zmones, pasisakantys uz degalu pildyma, skaite Toto komentarus? Is komentaru apie skirtingas taktikas speju, kad ne. Ir kaip jau teko pastebeti ne vienoje sitos temos naujienoje, tai daugumos komentuojanciu argumentas yra: nes as tiesiog noriu.

Jei jau kalbam apie straipsnį tai toto žodžiai yra patys sau prieštaraujantis. Esant degalu papildymui, nes yra nezinamumo faktorius, taip pat sportininkai gali daugiau spausti. Kitoje pastraipoje sako kad lengviau tampa prognozuojama. Tai dabar tu man durnam paaiškink. Kaip papildomas nežinomas iš faktorius, kuris stipriai įtakoja bolido greitį, taip pat faktą kada bus atliekamas sustojimas gali padėti lengviau prognozuoti strategijas. Visi naudos ta pačia strategija? Tikrai? 2005 suzuka raikkonen as is p17 finišavo p1 dėl to kad važiavo full kuro baku nuo starto
Fekkalli
| Liepos 23 d. 11:09
Isikanda viena sakini ir priima uz fakta. Visada visais laikas budavo viena taktika pas visus, nes tik viena taktika yra greiciausia. Ne 2, ne 3.
Aplinkybem keiciantis keiciasi taktika. Kuro uzpylimas duoda daugiau variaciju.
Cia paaiskinimas tiem kam galva skirta det edalui.
×

F-1.lt pulsas