Techninės naujojo „Ferrari“ SF15-T charakteristikos (7)

Techninės naujojo „Ferrari“ SF15-T charakteristikos
logo 2015 Sausio 31 d. 06:55, Ferrari
Ferrari“ spaudos tarnyba paskelbė techninę informaciją apie naująją jų mašiną...
Važiuoklė: Anglies pluoštas ir kompozitinės medžiagos. Transmisija: Išilgai įmontuota „Ferrari“ pavarų dėžė, pusiau automatinė, sekvencinė su elektroniniu valdymu ir bepakopiu perjungimu, 8 pavaros į priekį ir 1 atgal; padidintos trinties hidraulinis diferencialas. Stabdžiai: „Brembo“, su ventiliuojamais diskais iš anglies pluošto (priekiniai ir galiniai) ir elektroniniu galinių stabdžių valdymu pagal „by-wire“ principą. Pakaba: Priekyje ir gale nepriklausoma, paremta trauklių naudojimu, kurios sąveikauja su torcioninėmis spyruoklėmis. Bolido svoris: 702 kg (su aušinimo skysčiu, tepalais ir pilotu). Ratų diskai: OZ (priekiniai ir galinai), kurių diametras 13 colių. Variklis
Darbo tūris: 1600 kub. cm.
Maksimalus alkūninio veleno sukimosi greitis: 15 000 apsukų per minutę
Turbo: vienpakopė turbina
Degalų sąnaudos: maksimaliai 100 kg per valandą
Degalų bako talpa: 100 kg
Variklio konfigūracija: V6, cilindrai išsidėstę 90 laipsnių kampu
Vožtuvų skaičius: 4 vienam cilindrui
Įpurškimas: tiesioginio įpurškimo sistema, slėgis 500 atmosferų
Kiekvienas lenktynininkas per sezoną gaus tik po 4 variklius
ERS sistema
Baterijos energija: 4 megadžauliai per vieną ratą
Kinetinio motoro-generatoriaus (MGU-K) galia: 120 kilovatų
Maksimalus MGU-K sukimosi greitis: 50 000 apsukų per minutę
Maksimalus šiluminio motoro-generatoriaus (MGU-H) sukimosi greitis: 125 000 aps./min.
Naujasis „Ferrari“ SF15-T tai:
- 250 tūkstančių darbo valandų
- Detales tiekė 300 įmonių iš 15 valstybių
- Sunaudota 20 tūkst. kv. metrų anglies pluošto medžiagos bolido kompozitiniams elementams gaminti
- 20 tūkst. važiuoklės, jėgainės ir pavarų dėžės detalių
- 100 rūšių įvairiausių metalų mišinių
- Bolido kūrimas – 700 žmonių iš „Ferrari“ ir daugybės partnerių bei tiekėjų darbas.

Komentarai (7)


Edvardziune
| 2015 Sausio 31 d. 16:13
Sklinda kalbos internete is paciu ferrari, kad power unitas sustiprejo 80hp. Idomu idomu..
| 2015 Sausio 31 d. 13:21
Idomus straipsnis, gal kas randat kitu bolidu parametrus palyginimui?
rolis72
| 2015 Sausio 31 d. 11:49
Na idomu,galetu ideti visu varikliu gamintoju charakteristikos lentele,kad galima butu palyginti.
Buomas
| 2015 Sausio 31 d. 11:41
nepamirškite, kad dar yra ir elektrinis variklis...
beglys
| 2015 Sausio 31 d. 11:15
Keistuoliai.
Degalu padavimas maksimalus. bet tarkime stabdymo metu degalu emisija I varikli gali buti tik 1kg/h. Taigi bendroje tendencijoje niekas nieko neprisukineja. taip yra nustatymai, kaip ir kada kokia emisija buna varikle, bet bolidai retai ir trumpai vaziuoja su didziausia emisija. todel to 100KG degalu bako gali uztekti ne tik 1 valandai, bet ir tom 2 valandoms.
vi1ius
| 2015 Sausio 31 d. 08:50
yla>> ten maksimalios degalų sąnaudos, visas varžybas ant maksimumo nevažiuoja, prisuki sąnaudas iki 50 kg per valandą, jau ir dvi valandas pravažiuosi.
yla
| 2015 Sausio 31 d. 08:39
Degalų sąnaudos: maksimaliai 100 kg per valandą
Degalų bako talpa: 100 kg



Tai nesupratau.... Ferraris gali važiuoti tik valandą??? O kas toliau?? Lenktynės juk apie 2 valandas vyksta. Ar degalų papildyma gražino??
×

F-1.lt pulsas