„Ferrari“ spaudos tarnyba paskelbė techninę informaciją apie naująją jų mašiną...
Važiuoklė: Anglies pluoštas ir kompozitinės medžiagos.
Transmisija: Išilgai įmontuota „
Ferrari“ pavarų dėžė, pusiau automatinė, sekvencinė su elektroniniu valdymu ir bepakopiu perjungimu, 8 pavaros į priekį ir 1 atgal; padidintos trinties hidraulinis diferencialas.
Stabdžiai: „Brembo“, su ventiliuojamais diskais iš anglies pluošto (priekiniai ir galiniai) ir elektroniniu galinių stabdžių valdymu pagal „by-wire“ principą.
Pakaba: Priekyje ir gale nepriklausoma, paremta trauklių naudojimu, kurios sąveikauja su torcioninėmis spyruoklėmis.
Bolido svoris: 702 kg (su aušinimo skysčiu, tepalais ir pilotu).
Ratų diskai: OZ (priekiniai ir galinai), kurių diametras 13 colių.
Variklis
Darbo tūris: 1600 kub. cm.
Maksimalus alkūninio veleno sukimosi greitis: 15 000 apsukų per minutę
Turbo: vienpakopė turbina
Degalų sąnaudos: maksimaliai 100 kg per valandą
Degalų bako talpa: 100 kg
Variklio konfigūracija: V6, cilindrai išsidėstę 90 laipsnių kampu
Vožtuvų skaičius: 4 vienam cilindrui
Įpurškimas: tiesioginio įpurškimo sistema, slėgis 500 atmosferų
Kiekvienas lenktynininkas per sezoną gaus tik po 4 variklius
ERS sistema
Baterijos energija: 4 megadžauliai per vieną ratą
Kinetinio motoro-generatoriaus (MGU-K) galia: 120 kilovatų
Maksimalus MGU-K sukimosi greitis: 50 000 apsukų per minutę
Maksimalus šiluminio motoro-generatoriaus (MGU-H) sukimosi greitis: 125 000 aps./min.
Naujasis „Ferrari“ SF15-T tai:
- 250 tūkstančių darbo valandų
- Detales tiekė 300 įmonių iš 15 valstybių
- Sunaudota 20 tūkst. kv. metrų anglies pluošto medžiagos bolido kompozitiniams elementams gaminti
- 20 tūkst. važiuoklės, jėgainės ir pavarų dėžės detalių
- 100 rūšių įvairiausių metalų mišinių
- Bolido kūrimas – 700 žmonių iš „Ferrari“ ir daugybės partnerių bei tiekėjų darbas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).