Techninis gidas po Silverstono trasą su „Lotus“ komanda

Techninis gidas po Silverstono trasą su „Lotus“ komanda
logo 2014 Birželio 30 d. 08:50, LAT Photographic
Prieš Didžiosios Britanijos GP etapą „Lotus F1“ komandos spaudos tarnyba išplatino pranešimą, kuriame papasakojo apie bolido reguliavimą Silverstono trasai.
Priekinis antsparnis
Priekinės bolido dalies aerodinaminiai elementai turi lemiamos reikšmės Sileverstone. „Lotus“ E22 bolido nosies dvigubas „snapas“ iki šiol rodo, kad jis duoda didelį efektą greituminėse trasose. Atvira centrinė sekcija leidžia geriau valdyti oro srautą, o tai duoda geresnį sukibimą su trasa labai greitoje „Becketts-Maggotts“ atkarpoje, kur mašina keičia judėjimo kryptį, taip pat „Farm-Abbey“ ruože.

Galinis antsparnis
Silverstone derinant aerodinamikos nustatymus, inžinieriai turi spręsti nepaprastas užduotis. Daugiausiai klausimų kyla dėl minėtos „Becketts-Maggotts“ atkarpos, kur labai svarbi prispaudžiamoji jėga, leidžianti įveikti šiuos greitus posūkius. Aerodinamika vaidina lemiamą reikšmę.
Pakaba
Norint įveikti „Brooklands-Luffield“ ir „Vale-Club“ ruožus labai svarbus yra bolido stabilumas. Apskritai, Silverstonas nereikalauja specifinio pakabos reguliavimo.
Stabdžiai
Žiūrint iš stabdžių darbo prizmės – Silverstonas yra visiška priešingybė Kanados ir Austrijos etapams, todėl Britanijoje problemų su stabdžiais neturėtų kilti. Pats rimčiausias stabdymo taškas, o kartu ir pati palankiausia vieta lenkimui yra „Brooklands“ posūkis po „Wellington“ tiesiosios, o taip pat „Stowe“ posūkis po „Hangar“ tiesiosios. Abu šie posūkiai yra greiti ir nesukelia rimtų apkrovų stabdžių diskams ir trinkelėms.
Padangos
Turint galvoje dideles apkrovas, Silverstono etapui „Pirelli“ atveža du pačių kiečiausių padangų komplektus. Tokia pati padangų kombinacija buvo Malaizijoje ir Ispanijoje. Kietesnės padangos labiau tinka greitiems ir vidutinio greičio posūkiams.
Jėgos agregatai
Silverstonas visada garsėjo kaip motorų trasa, o šiais metais pamatysime dar didesnius greičius, turėdami galvoje išaugusį sukimo momentą ir sumažintą prispaudžiamąją jėgą. Atkarpoje nuo „Luffield“ iki „Stowe“ vidaus degimo variklis, turbina ir MGU-H dirbs maksimaliu krūviu maždaug 40 sekundžių. Šiame ruože jėgos agregatų vidaus detalės patiria labai rimtas apkrovas, taip pat ir greitoje „Becketts-Maggotts“ atkarpoje. Kituose sektoriuose MGU-K turi pakankamai galimybių akumuliuoti energiją baterijų įkrovimui. Tačiau degalų sąnaudos čia bus didelės – ratas Silverstone ilgas ir greitas, todėl visi jėgainės elementai dirbs didžiausiomis apkrovomis.


Komentarai (0)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos