„Toro Rosso“: per anksti nerimauti dėl galimų „Honda“ variklio problemų

„Toro Rosso“: per anksti nerimauti dėl galimų „Honda“ variklio problemų
logo 2017 Gruodžio 21 d. 08:59, Pixabay

„Toro Rosso“ vadovo Franzo Tosto teigimu, komandos nariai dar negalvoja apie problemas, su kuriomis galbūt teks susidurti kitais metais, kai į ekipos bolidus bus sumontuoti „Honda“ varikliai.

2018 m. įvyks 21 lenktynės. Pagal kitų metų taisykles per visą sezoną sportininkas galės panaudoti tik tris vidaus degimo variklius, turbinas, MGU-H, du MGU-K, elektronikos kontrolės paketus bei energijos talpyklas.

F. Tosto teigimu, kol kas jis stengiasi galvoti tik apie teigiamus dalykus.

„Visų pirma turime palaukti kol bus išbandytas kitų metų variklis ir tik tada galvoti apie baudas, kurias galbūt gausime. Bet kol kas dar per anksti apie tai kalbėti“, - kalbėjo „Toro Rosso“ vadovas.

„Viena iš priežasčių, dėl kurios norėjome dirbti su „Honda“, buvo ta, jog mes įžvelgėme daug potencialo. Juk tai pasaulyje gerai žinomas automobilių gamintojas, kuris gali pasigirti puikia istorija sporte.“

F. Tostas neslepia, kad „Honda“ papildys komandos biudžetą ir taip padės paspartinti bolido tobulinimo darbus sezono metu.

„Biudžetas yra viena istorija. Plėsti infrastruktūrą yra visai kas kita. Tam reikia laiko. Žinoma, jei mums prireiks ko nors staiga, turėsime panaudoti savo resursus. Bet kokiu atveju mūsų gretas papildys keli nauji specialistas, nes esame priversti didinti darbuotojų skaičių.“

„2018 m. sezonui turėjome visai kitokį planą. Norėjome naudoti galinę „Red Bull“ bolido dalį. Negalėsime to padaryti, nes naudosime kito gamintojo variklius. Turėjome padidinti darbuotojų skaičių, kad užbaigtume šį projektą sėkmingai. Tai normalus procesas.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140