V10 varikliai nebeturi pranašumo? (21)

V10 varikliai nebeturi pranašumo?
logo 2006 Kovo 03 d. 18:24, Toyota
„Toro Rosso“ pilotas Scottas Speedas atsakė į kritiką, kuri buvo išsakyta jo komandai dėl 10 cilindrų variklių naudojimo.
Žiemos bandymų pradžioje ekipos bandė savo bolidus su įmontuotais ribotos galios V10 varikliais ir pasiekė daug geresnius rato įveikimo laikus nei su identiškais bolidais, varomais 8 cilindrų agregatais. Tačiau paskutinę bandymų dieną Valensijoje naująjį „Honda“ variklį naudojęs Anthony Davidsonas pagerino trasos rekordą, taip parodydamas, kad tokio tipo variklis nebėra trūkumas.
Anaiptol, S.Speedas mano, kad trūkumu tapo senieji 10 cilindrų varikliai.
„Tai mums ne į naudą, nes V8 yra „Formulės-1“ ateitis. Šiuo metu mes prarandame visus metus tobulinimo. Nebėra ir greičio pranašumo.
Galbūt metų pradžioje turėsime šiek tiek geresnį patikimumą. Bet be jokios abejonės sezonui artėjant į pabaigą ir netgi šiuo metu V8 varikliai prisitaiko, tobulėja ir jau bandymuose gerina trasų rekordus, kurie buvo pasiekti V10 eros metu.
Taigi mums belieka sukryžiuoti pirštus, kad jie nesukurtų tokių V8 variklių, dėl kurių tapsime visiškai nebekonkurencingi. Tačiau šiuo metu manau jėgos yra ganėtinai lygios“, - kalbėjo amerikietis.
Šįmet vieninteliams „Toro Rosso“ leista naudotis 10 cilindrų agregatais, tačiau jų aušinimas ir sūkiai yra riboti. Jei atsitiktų taip, kad šie varikliai visgi turėtų didelį pranašumą, numatomi pakeitimai.

Komentarai (21)
jv
| 03/07 02:13 Atsakyti
mafaz> wajkeli tu daugiau straipsniu paskaityk, senai aisq jog daugiau wietos aerodinamikos gerinimui atsirado nes V8 mazesni...noriu pasakyt kad rekordas yra rekordas, geresnis laikas ir uz 2004 kai buwo galima keisti padangas, ir kartoju tau cia bandymai, keiti padangas kiek nori...pac tu klaunas
Minderis
| 03/06 14:21 Atsakyti
GPLegend>> garsą galima išsijungti tools -> internet options -> advanced, nuimimi varnelę nuo "play sounds in web pages" ir viskas
Sobieskis2
| 03/04 17:51 Atsakyti
bus dar toro rosso 1 vietoj.......
mafaz
| 03/04 13:34 Atsakyti
JV> tu dar *** man aiskini ?:) Apie kazkokia vieta aerodinamikai spangsti :) Cia taip nusisneket dar reik sugebet :) Kokia ten aerodinamika po variklio gaubtu zasie tu? Ir dar nori pasakyt kad padangos kurios turi laikyt visa lenktyniu distancja greitesnes uz tas kurios turi laikyt 20-30 ratu? Krc klaunas patyletum isvis geriau.
Ezhiukas 7
| 03/04 12:53 Atsakyti
jv>> na gerai progresas daro savo, bet zinok buna pasauly ir fuksu tokiu. 1 is 30 ivyste ir gavo. pagal ideja tai tobulejama kasmet. kasmet ir rekordai pamusami;)
jv
| 03/04 11:55 Atsakyti
mafaz> tu wapshe nedapustas, Valencijso rekordas pernai metu kai padangos nebuwo keiciamos :DDD o siaip bandymuose kaip jau sakiau kiek nori keisk padangas, atsiranda tokiu avinu kur nussihneka :))
Carlsbergas
| 03/04 11:09 Atsakyti
nu kad sūkiai ribojami tai dar jo bet kad aušinimas tai nieko gero nematau
jv
| 03/04 02:01 Atsakyti
Eziukas> Valencijos rekordas yra praeitu metu, ir gali padangas keisti kiek nori bandymu metu :DDD ir kuro mazai piltis... o siaip V10 apribotas kiek suprantu tada turi but zymiai letesnis, nes dydys kaip ir V10, aerodinamikai wietos netiek kiek su V8....
darune
| 03/04 01:01 Atsakyti
na pagaliau BANO laikas praejo :)) grizau - jau tik savaite lioko :)) valio :))
GPLegend
| 03/04 00:39 Atsakyti
Daug triuksmo del nieko taip atrodo. P.S. tos reklamos su garsu varo vezi, dingsta bet koks noras lankytis sitam saite daugiau nei 1 karta. Neisivaizduoju kokiam idiotui tai gali atrodyti gera mintis.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas