V10 varikliai nebeturi pranašumo?

V10 varikliai nebeturi pranašumo?
logo 2006 Kovo 03 d. 18:24, Toyota
Toro Rosso“ pilotas Scottas Speedas atsakė į kritiką, kuri buvo išsakyta jo komandai dėl 10 cilindrų variklių naudojimo.
Žiemos bandymų pradžioje ekipos bandė savo bolidus su įmontuotais ribotos galios V10 varikliais ir pasiekė daug geresnius rato įveikimo laikus nei su identiškais bolidais, varomais 8 cilindrų agregatais. Tačiau paskutinę bandymų dieną Valensijoje naująjį „Honda“ variklį naudojęs Anthony Davidsonas pagerino trasos rekordą, taip parodydamas, kad tokio tipo variklis nebėra trūkumas.
Anaiptol, S.Speedas mano, kad trūkumu tapo senieji 10 cilindrų varikliai.
„Tai mums ne į naudą, nes V8 yra „Formulės-1“ ateitis. Šiuo metu mes prarandame visus metus tobulinimo. Nebėra ir greičio pranašumo.
Galbūt metų pradžioje turėsime šiek tiek geresnį patikimumą. Bet be jokios abejonės sezonui artėjant į pabaigą ir netgi šiuo metu V8 varikliai prisitaiko, tobulėja ir jau bandymuose gerina trasų rekordus, kurie buvo pasiekti V10 eros metu.
Taigi mums belieka sukryžiuoti pirštus, kad jie nesukurtų tokių V8 variklių, dėl kurių tapsime visiškai nebekonkurencingi. Tačiau šiuo metu manau jėgos yra ganėtinai lygios“, - kalbėjo amerikietis.
Šįmet vieninteliams „Toro Rosso“ leista naudotis 10 cilindrų agregatais, tačiau jų aušinimas ir sūkiai yra riboti. Jei atsitiktų taip, kad šie varikliai visgi turėtų didelį pranašumą, numatomi pakeitimai.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553