Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) tęsia kovą prieš lanksčius priekinius sparnus – organizacija nuo kito sezono vėl keis jų tikrinimo tvarką.
Nors pastaroji buvo ne kartą griežtinama ir anksčiau, „Formulės-1“ komandos vis randa būdų apeiti galiojančias taisykles ir pasinaudoti aerodinamikos elementų lankstumu geresnei prispaudžiamajai galiai posūkiuose sukurti arba maksimaliam greičiui tiesiosiose padidinti.
[youtube id=AjF5pXXclKQ]
Naujausias aerodinamikos specialistų išradimas – apie horizontalią ašį šiek tiek besisukantis priekinis sparnas. Tikrinant jo pasislinkimą veikiant svoriu numatytame taške, šis nesukelia jokių įtarimų.
Panašu, kad būtent dėl to FIA nuo kito sezono sparno lankstumą ir judėjimą tikrins kitaip – taikydamą svorį dviejose skirtingose sparno vietose: 15 cm arčiau priekio ir 15 cm arčiau galinės dalies, lyginant su dabartiniu matavimo tašku.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).