Vokietijos GP: įdomioji statistika (14)

Vokietijos GP: įdomioji statistika
logo Liepos 30 d. 11:04, Pirelli

Keletas įdomių statistinių faktų po Hockenheime pasibaigusių Vokietijos GP lenktynių...

Kvalifikacija

Laimėjęs kvalifikaciją Hockenheime, Lewisas Hamiltonas iškovojo ketvirtąją „pole“ sezone, 87-tąją karjeroje ir tik antrą šioje trasoje, kurioje praėjusį kartą pirmas startavo 2008 metais prie „McLaren“ vairo.

Kvalifikavęsis antras, Maxas Verstappenas pakartojo geriausią savo rezultatą sezone. Maxas jau septynis kartus startavo iš pirmos eilės, bet „pole“ jis kol kas neturėjo. „Red Bull“ komandai tai – pirmas startas iš pirmos eilės Hockenheime nuo 2012 metų.

Valtteri Bottas kvalifikavosi trečias ir 7 kartą šiame sezone nusileido savo komandos draugui – jų rezultatas yra 4:7. Praėjusias metais atsilikimas kvalifikacijoje po Vokietijos GP etapo buvo 5:6.

Ketvirtoji vieta kvalifikacijoje – geriausias rezultatas Pierre‘o Gasly karjeroje, tačiau prancūzas jau dešimtą kartą sezone nusileido savo ekipos kolegai.

Kvalifikavęsis penktas, Kimis Raikkoenenas pasiekė geriausio savo rezultato sezone. Tai geriausia „Alfa Romeo“ startinė vieta po Monako’85, kur jie užėmė ketvirtą vietą.

„Racing Point“ patobulino mašiną, Sebastianas Vettelis pasitraukė iš kovos pirmoje sesijoje – Lancea‘as Strollas pateko į antrą kvalifikacijos dalį, nutraukęs nesėkmingą 14 GP etapų seriją, kurioje jis iškrisdavo iš kovos pirmoje kvalifikacijos dalyje.

Vettelis dėl mašinos gedimo iškrito iš kovos pirmoje kvalifikacijos sesijoje ir pirmą kartą nuo Malaizijos’17 nesugebėjo patekti į antrąją. Antrą kartą šiais metais problemos su jėgos agregatu neleido jam pilnai sudalyvauti kvalifikacijoje.

Po vienuolikos etapų tik dvejose komandų triuškinantis rezultatas 11:0 pagal kvalifikacijos rezultatus – tiek kartų debiutantas George‘as Russellas aplenkė Robertą Kubicą „Williams“, o Sergio Perezas – Lance‘ą Strollą „Racing Point“.

Lenktynės

Laimėjęs Hockenheime, Maxas Verstappenas iškovojo antrąją pergalę sezone, septintą karjeroje ir pirmąją „Red Bull“ komandai šioje trasoje.

Startavęs 20-tas, Sebastianas Vettelis lenktynes užbaigė antras. Per paskutines devynerias lenktynes Hockenheimo trasoje – tai trečias toks atvejis. 2005 m. Juanas Pablo Montoya startavo 20-tas, o varžybas baigė antras, o 2014 metais tai padarė Lewisas Hamiltonas.

Daniilas Kvyatas finišavo trečias, pasiekęs geriausio savo rezultato sezone. Daniilo karjeroje – tai trečias podiumas, pirmuosius du jis iškovojo su „Red Bull“ – Vengrijoje’15 ir Kinijoje‘16. „Toro Rosso“ ekipai – tai antrasis podiumas per 11 metų, po Vettelio pergalės Italijoje 2008 metais.

Pirmą kartą po Australijos’88 ant podiumo užlipo du atstovai su „Honda“ jėgainėmis. Tada tai buvo Prostas ir Senna, iškovoję pergalingą dublį su „McLaren“.

Ketvirtoji Lance‘o Strollo vieta – geriausias sezono rezultatas jaunajam kanadiečiui. Tik antrą kartą savo karjeroje po podiumo Baku’17 jis užbaigė lenktynes pirmajame penketuke.

Finišavęs šeštas pirmose savo lietaus lenktynėse, Alexas Albonas pasiekė geriausio rezultato karjeroje.

Užbaigęs lenktynes penktoje vietoje, Carlosas Sainzas pirmą kartą uždirbo taškų Hockenheimo trasoje.

Po finišo „Alfa Romeo“ pilotai buvo nubausti ir Robertas Kubica buvo klasifikuotas dešimtas, tuo uždirbdamas pirmąjį tašką sezone. Robertas tapo reitingo lyderiu, pagal kurį pilotą skiria ilgiausias intervalas pagal uždirbtus taškus – 168 GP, arba 8 metai, 8 mėnesiai ir 14 dienų praėjo tarp Abu Dabio’10 etapo, kur jis finišavo penktas ir Vokietijos’19.  

Komentarai (14)


Fekkalli
| Rugpjūčio 01 d. 13:25
Isbere nuo kliju akiu vokus, pati nebeiskaito ka raso.
Misiulis
| Liepos 30 d. 21:51
Senokai toki atveji maciau, kur nei vienas nesuprantam ka cia bando zmogus pasakyt :D
Arnius
| Liepos 30 d. 20:28
Rasak nupushusi ne juokais
Rokas1
| Liepos 30 d. 18:24
maxpower
| Liepos 30 d. 17:18

Kaip čia suprast?

Nesigilink geriau
maxpower
| Liepos 30 d. 17:18
Rasak
| Liepos 30 d. 16:50

Na, jūsų turbūt tokie kaip bent jau N. Rosbergo... gerai čia save iškeliate F-1 "žinovai", ne - žiūrovai...

Kaip čia suprast?
Rasak
| Liepos 30 d. 16:50
LewisDNF
| Liepos 30 d. 14:12

Paskaičius jos visus komentarus sunku suprast kurioj galaktikoje gyvenama ir kokias lenktynes žiūrima :D Nieko neizeidziant, na bet komentarai kitokio levelio

Na, jūsų turbūt tokie kaip bent jau N. Rosbergo... gerai čia save iškeliate F-1 "žinovai", ne - žiūrovai...
Rasak
| Liepos 30 d. 16:48
Black_Death
| Liepos 30 d. 14:07

Ir...? Nesuprantu kokia mintis bandoma pasakyti 🙄

Apie tą patį 2-as iš 20-ies...
LewisDNF
| Liepos 30 d. 14:12
Black_Death
| Liepos 30 d. 14:07

Ir...? Nesuprantu kokia mintis bandoma pasakyti 🙄

Paskaičius jos visus komentarus sunku suprast kurioj galaktikoje gyvenama ir kokias lenktynes žiūrima :D Nieko neizeidziant, na bet komentarai kitokio levelio
Black_Death
| Liepos 30 d. 14:07
Rasak
| Liepos 30 d. 13:49

Savo laiku Red Bull (2010-2013) su visokiais "lanksčiais" sparnais ir kitom gudrybėm irgi 4 čempus ėmė... Reikia atminti, kad tada nebuvo "turbo" era, todėl ir lyginti su MB nevisai galima... Kur tada sėdėjo MB irgi visi žinome...

Ir...? Nesuprantu kokia mintis bandoma pasakyti 🙄
Rasak
| Liepos 30 d. 13:49
LewisDNF
| Liepos 30 d. 13:02

Be to, 2014-2017 metais mersas tokią persvarą turėjo, kad net iš galo atsikrapstyti į podiumą nebudavo sudėtinga ir be lietaus ar SC pagalbos

Savo laiku Red Bull (2010-2013) su visokiais "lanksčiais" sparnais ir kitom gudrybėm irgi 4 čempus ėmė... Reikia atminti, kad tada nebuvo "turbo" era, todėl ir lyginti su MB nevisai galima... Kur tada sėdėjo MB irgi visi žinome...
×

F-1.lt pulsas