Vokietijos GP klausimas pakibęs ore

Vokietijos GP klausimas pakibęs ore
logo 2015 Vasario 04 d. 06:55, Caterham
Vakar FIA prezidentas Jeanas Todtas, paklaustas apie Vokietijos GP etapo likimą šiais metais, sakė, kad jis gali komentuoti tik 2015 metų „Formulės-1“ čempionato kalendorių, o jame Vokietijos etapas yra: „aš noriu pasakyti, kad jei iškilo kokios nors komercinės problemos, tai yra ne FIA kompetencija, tai turi komentuoti F-1 komercinių teisių valdytojas (Bernie Ecclestone‘as)“.
Iš esmės savo poziciją B. Ecclestone‘as pakomentavo pirmadienį išsiuntęs faksimilinį laišką vokiečių laikraščiui „Rhein Zeitung“, kurio pagrindinės minties esmė paprasta: lenktynių Vokietijoje nebus, kadangi dėl prasto lankomumo šių varžybų rengti ekonomiškai neapsimoka. Beje, Bernie tonas minėtame laiške yra kur kas griežtesnis nei tai pacitavo „Reuters“ naujienų agentūra. Ji, beje, pranešė, kad vokiečiai neva „nustojo mylėti: „Formulę-1“. Mat pernai Hockenheime vykusiose varžybose teapsilankė vos 52 tūkst. sirgalių, kai tuo tarpu naująjį Austrijos GP etapą aplankė 80 tūkst. žmonių, o į Didžiojoje Britanijoje rengiamą Silverstouno etapą tradiciškai kasmet atvažiuoja net po 120 tūkst. žiūrovų.
„Aš esu nusivylęs net labiau nei Vokietijos sirgaliai“, – papildė B. Ecclestone‘as.
. Tuo tarpu buvęs F-1 lenktynininkas, triskart pasaulio čempionas, o dabar „Mercedes“ komandos nevykdomasis direktorius Niki Lauda tvirtina, kad Vokietijos etapas yra prilyginamas katastrofai: „Jei šios lenktynės neįvyks, tai bus milžiniškas praradimas. Vokietijos etapas yra neatsiejama „Formulės-1“ kalendoriaus dalis, – praneša vokiečių portalas „motorsport-total“. – Reikia truputį kantrybės ir palaukti, tada mes sužinosime, ar tai yra Bernie intrigos, bet kol kas viskas neaišku...“
Bet kokiu atveju, abiejų Vokietijos autodromų – tiek Niurburgringo, tiek ir Hockenheimo likimas kelia didelius klaustukus: vienas negali atsigauti po bankroto procedūros, o kitas pernai per F-1 lenktynių savaitgalį patyrė net 2,5 mln. eurų nuostolį. N. Laudos nuomone, susiklosčiusi situacija yra visiškai nesuprantama: „F-1 lenktynių organizatoriai Vokietijoje privalo susivienyti ir koordinuoti savo veiksmus. Mes turime N. Rosbergą, kuris lenktyniauja už „Mercedes“, S. Vettelis – už „Ferrari“. Ko dar reikia? Negali būti, kad Vokietijos etapo neįmanoma padaryti pelningu renginiu“.
„Rhein Zeitung“, remdamasi pokalbiu su kompanijos „NR Holding“ kompanijos, kuri valdo Niurburgringo autodromą, vadovas Michaelis Lemleris, daro išvadą, kad dėl vokiečių sirgalių bei vietos regiono interesų, organizatoriai yra pasiryžę patirti finansinių nuostolių. Bet surengti lenktynes nežiūrint į potencialią ekonominę riziką. Antra vertus, pasak M. Lemlerio, projektas privalo būti ekonomiškai pagrįstas.
Interviu „Press Association“ B. Ecclestone‘as, komentuodamas situaciją aplink Vokietijos GP, pareiškė: „jei mes ką nors ir išspręsime teigiamai, tai bus Hockenheimo variantas. Niurburgringas parduotas jau trečią kartą, dabar jį nupirko rusas Viktoras Charitoninas. Aš prieš kelias dienas buvau su juo susitikęs ir negalvoju, kad jis pasirengęs išleisti daug pinigų. Bet jis norėtų surengti F-1 lenktynes, nes jis tam ir pirko šį autodromą. Svarbiausia, kad šansai dar išlieka, o po kelių dienų tai išaiškės galutinai“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983