BAR ekipa dėl „Honda“ spaudimo gali atsisakyti planų toliau remti bandymų apribojimo iniciatyvą ir šiuo požiūriu prisijungti prie „
Ferrari“ komandos.
Visos „Formulės-1“ komandos, išskyrus „Ferrari“, dar lapkričio pradžioje buvo susitariusios savanoriškai riboti bandymus 2005 m. sezono metu iki 24 dienų. Tai dukart mažiau už dabartinį leistiną bandymų dienų skaičių – 48. Kiek anksčiau komandos buvo užsimojusios bandymus apriboti vos iki 10 dienų sezono metu.
Prieš tokį ribojimą piestu stojosi „Ferrari“ ekipa, turinti nuosavas bandymų trasas bei įsipareigojimus padangų gamintojui „Bridgestone“. Susitikimuose, kurių metu buvo diskutuota ir priimta ši inciatyva, italų komandos atstovai nedalyvavo.
Šią savaitę visų „Formulės-1“ komandų vadovai, išskyrus „Ferrari“, susitiko ir vėl bei sutarė pakeisti bandymų ribojimo sąlygą iki 30 dienų sezono metu.
BAR pareiškė, kad toliau palaikys šį susitarimą tik tuo atveju, jei jam pritars ir „Ferrari“. Kadangi tai mažai tikėtina, greičiausiai šis savanoriška bandymų ribojimo iniciatyva žlugs.
„Vis dar svarstome, kaip pasielgti. Kodėl turėtume riboti bandymus, jei norime nugalėti pasaulio čempionate? Jei „Ferrari“ sutiks, prie iniciatyvos prisijungsime. Būsime laimingi tai darydami, nes tai naudinga sportui. Tačiau jei jie nesutiks, greičiausiai teks pasitraukti“, – pareiškė „Honda“ viceprezidentas Otmaras Szafnaueris.
Galutinis bandymų ribojimo inciatyvos likimas turėtų paaiškėti sausio 26 d. vyksiančio „Formulės-1“ komandų vadovų, tarp jų ir „Ferrari“, bei komercijos teisių valdytojo
Bernie Ecclestone‘o susitikime.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).