2013 m. F-1 – du skirtingi variklių standartai?

2013 m. F-1 – du skirtingi variklių standartai?
logo 2011 Gegužės 22 d. 14:25, Cosworth
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) informavo variklių gamintojus neketinanti atidėti 2013 m. planuojamo naujo „Formulės-1“ motorų standarto įvedimo, tačiau prasitarė svarstanti galimybę leisti lygiagrečiai naudoti ir dabartinius agregatus.
Organizacijos prezidentas Jeanas Todtas šeštadienį Barselonos (Ispanija) trasoje susitiko su variklių gamintojų atstovais. Susirinkime dalyvavo ir „Formulės-1“ komandų asociacijos (FOTA) vadovas Martinas Whitmarshas bei sporto komercijos teisių valdytojas Bernie Ecclestone'as.
„Autosport“ teigimu, prieš susitikimą „Cosworth“, „Ferrari“ ir „Mercedes“ laišku kreipėsi į FIA, taip išsakydami savo nepritarimą naujo variklių formato įvedimui nuo 2013 m. „Renault“ bei nauja „Pure“ kompanija, tuo tarpu, teigiama, pažymėjo norintys naujo motorų standarto.
Pranešama, kad susitikimo metu J. Todtas leido aiškiai suprasti, kad 2013 m. naujasis variklių standartas bus įvestas. Kartu prancūzas, tvirtinama, užsiminė apie galimybę leisti dar vienerius metus naudoti dabartinius 2,4 l 8 cilindrų motorus, lygiagrečiai naujųjų.
„Jis dabar kalba apie leidimą dar metus ar panašiai naudoti V8 (agregatus – red. past.). Tačiau, ką aš žinau, sulyginimo formulės juk niekuomet nebūna tikslios, ar ne?“ - pasakojo susitikime dalyvavęs B. Ecclestone'as.
„Manau, kad jis pradeda suprasti, kad variklių gamintojams tai kainuos daug pinigų, ir jie negalės tų sąnaudų perkelti ant klientų pečių, nes motorai tokiu atveju bus per brangūs“, - dėstė atvirai 4 cilindrų variklių įvedimui nepritariantis sporto komercijos teisių valdytojas.
„Aš pasakiau, kad visa ši naujų variklių idėja yra neteisingas kelias. Mano nuomonė nepasikeitė.“
„Žmonės, ateinantys žiūrėti „Formulės-1“, gauna triukšmą ir visą „Formulės-1“ atmosferą. Jei tai dings, manoma, žiūrovų skaičius sumažės“, - pridūrė jis.
Nors naujieji 4 cilindrų „Formulės-1“ varikliai ir bus gerokai mažesnio litražo nei dabartiniai, tikimasi, kad bendra jų galia dėl turbokompresorių ir energijos regeneracijos sistemų viršys 800 AG.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983