Po finišo Šanchajuje „Red Bul“ komandos vadovas Christianas Horneris pakomentavo lenktynes, kurios eiline pergale pasibaigė Maxo Verstappeno pergale.
Praėjusį savaitgalį Maxas vėl kontroliavo situaciją – komanda turi labai stambaus kalibro lenktynininką, ypač kai jis būna geros sportinės formos ir nepasiekiamas varžovams...
Taip, Maxas visą Kinijos savaitgalį demonstravo fantastinę formą, bet ir visa komanda dirbo puikiai. Maxas laimėjo sprintą, mūsų sportininkai užėmė visą pirmą eilę kvalifikacijoje ir galiausiai finišavo 1 ir 3 pozicijose. Tiesa, su saugos automobiliu mums nepasisekė, bet su Sergio Perezu kartais taip pasitaiko. Bet Maxas važiuoja visai kitoje planetoje.
Nesinori lyginti dviejų „Red Bull“ pilotų, bet galime palyginti Verstappeną su kitais čempionato dalyviais: atrodo, kad jis ratą gali įveikti trimis ketvirčiais, o gal ir visa sekunde greičiau. Kaip jam tai pavyksta?
Apskritai, pranašumas gali būti skirtingas, tai priklauso nuo trasos, tačiau Maxas taip gerai jaučia mašiną, kad susilieja su ja į vieningą visumą ir tai leidžia rodyti gerą rezultatą bet kokioje trasoje. Be to, Verstappenas absoliučiai pasitiki savimi, jis supranta, kaip reikia dirbti su padangomis, žino, kada galima atakuoti, o kada geriau patausoti padangas. Lenktynių metu jis sugeba strategiškai mąstyti, pasakyčiau, jo sugebėjimai kažkiek antgamtiški, todėl dirbti su juo yra vienas malonumas. Iš esmės jis dabar kuria mūsų sporto istoriją.
Norisi paklausti apie Sergio: lenktynių pradžioje jis važiavo greitai lyginant su „Ferrari“ ir Lando Norrisu, bet distancijos pabaigoje kiek atsiliko. Nors atrodė, kad jei jis taip lengvai aplenkė Leclercą, tai įveikti ir „Mc Laren“ sportininką kovoje dėl antros vietos bus nesunku. Bet dėl kokių priežasčių jis įstrigo paskui Norrisą maždaug 5 sek. intervalu?
Prieš lenktynių pradžią mes planavome nuvažiuoti distanciją laikantis pakankamai agresyvios schemos su dviem sustojimais. Bet saugos automobilis trasoje pasirodė gana nesėkmingu metu, ypač Perezui, todėl po to mums iš naujo teko sukti į boksus – iš esmės tai mūsų taktiką sulygino su „Ferrari“ ir „McLaren“ taktika. Dėl to Perezas atsidūrė paskui Charlesą ir Lando, jam reikėjo labai daug laiko įveikti Leclercą, o jo padangos tuo metu jau buvo stipriai nusidėvėjusios. Todėl pavyti „McLaren“ buvo beveik neįmanoma, juolab, kad Norrisas važiavo gana geru tempu.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3754 |
2. | Valode | 3719 |
3. | fandom | 3713 |
4. | Tadas Misevičius | 3703 |
5. | D27 | 3687 |