2014 metai gali tapti „
Red Bull“ dominavimo eros pabaiga ir kitos komandos ilgai truksiančio triumfo pradžia. Taip gali nutikti dėl naujų V6 tipo variklių, kuriuos visos F-1 komandos pradės naudoti kitais metais.
Vokiečių laikraščio „Bild“ teigimu, visi trys F-1 motorų gamintojai, „
Renault“, „Mercedes“ bei „Ferrari“, į naujų jėgainių gamybą investavo mažiausiai po 100 mln. eurų. Kaip paaiškėjo, daugiausiai, 400 žmonių, dirba prie naujojo „Mercedes“ variklio. Tuo tarpu prie „Renault“ jėgainės dirba 250 specialistų.
„Gali taip nutikti, jog kitiems kils geresnių idėjų nei mums“, – kalbėdamas apie 2014 m. sakė „Red Bull“ patarėjas sporto klausimas Helmutas Marko.
Nerimą, jog „Renault“ variklius kitais metais naudosiančios ekipos gali būti ne pačios stipriausios, išreiškė ir „Toro Rosso“ komandos vadovas Franzas Tostas.
„Sakykime, jog tai gali būti „Mercedes“, – atsakė F. Tostas, paklaustas kuris gamintojas kitais metais gali turėti geriausią variklį.
„Jei jie bus stiprūs nuo pat pradžių, pavyti juos prireiks daug laiko.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).