„
Honda“ autosporto direktoriaus Yasuhisa Arai teigimu, į didįjį sportą kitąmet sugrįšianti variklių gamintoja nuo 2016 m. savo motorus gali tiekti daugiau nei vienai komandai.
Dar pernai gamintojas iš Japonijos paskelbė, kad 2015 m. sugrįš į F-1. Tuo pačiu oficialiai buvo pranešta, kad pirmais sugrįžimo metais naujus japonų variklius naudos išskirtinai tik „
McLaren“ ekipa. Tačiau Y. Arai teigimu, nuo 2016 m. „Honda“ motorus gali naudoti kelios komandos.
„2015 m., išskyrus „McLaren“, mes neturime planų tiekti savo variklių kuriai nors kitai ekipai“, – kalbėjo „Honda“ autosporto vadovas Y. Arai.
„Tačiau 2016 m. arba vėliau, jei kuri nors komanda norės naudoti mūsų motorus, mes apsvarstysime tokią situaciją. Bet net ir 2016 m. „McLaren“ bus mūsų pagrindinis partneris F-1. Net jei ir tieksime variklius kitoms komandoms, mūsų tikslas ir toliau išliks pergalės. Surinkę daugiau informacijos galėsime variklį padaryti geresnį. Nebūtinai sieksime, kad atsipirktų investicijos. Jei nugali, tai nutinka savaime.“
Y. Arai įsitikinęs, kad „McLaren“ ekipai ir variklių gamintojai „Honda“ jau kitais metais pavyks kovoti dėl pergalių.
„F-1 yra labai svarbi mūsų strategijos dalis. Mums yra itin svarbu, kad kovotume dėl pergalių. Esu įsitikinęs, kad kitais metais iškovosime ne vieną pergalę.“
Y. Arai atmetė galimybę, jog jau šiemet „McLaren“ ekipa bandymų metu gali išmėginti naująjį „Honda“ V6 turbo variklį.
„Per artimiausias kelias savaites mes atliksime tam tikras simuliacijas, o kitų metų pradžioje variklį išbandysime trasoje. Greičiausiai tai nutiks Jereze. Tai turbūt bus pirmas kartas kai viską pamatysite vienoje vietoje: „Honda“ variklį, „McLaren“ važiuoklę. Kol kas neturime jokių planų šiemet rinkti informacijos apie variklį lenktynių trasoje. Pirmasis kartas bus Jereze.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).