F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 345
2 S. Vettelis 302
3 V. Bottas 280
4 D. Ricciardo 200
5 K. Raikkonenas 193
6 M. Verstappenas 158
7 S. Perezas 94
8 E. Oconas 83
9 C. Sainzas 54
10 F. Massa 42
11 L. Strollas 40
12 N. Hulkenbergas 35
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 15
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 625
2 Ferrari 495
3 Red Bull 358
4 Force India 177
5 Williams 82
6 Toro Rosso 53
7 Renault 49
8 Haas 47
9 McLaren 28
10 Sauber 5
Alain Prost

A. Prostas: „Renault“ nežaidžia „purvinų žaidimų“

2017-11-12 / 11:48:43

„Renault“ ambasadorius ir patarėjas sporto klausimais Alainas Prostas stojo raminti įsiplieskusio žodžių karo tarp prancūzų variklių gamintojo ir „Toro Rosso“ komandos.

Kaltinimai sabotažu prasidėjo po to, kai „Renault F1“ vadovas Cyrilas Abiteboulas viešai pareiškė, kad dėl gedimų, su kuriais „Toro Rosso“ ne kartą susidūrė pastaruoju metu, yra kalta pati komanda.

Tokie pareiškimai nepraslydo pro minėtos ekipos vadovo Franzo Tosto ausis, kuris apkaltino „Renault“ sabotažu. Pastarasis teigė, kad gamintojas tyčia bando pakenkti komandai, kad gamyklinė „Renault“ ekipa galėtų konstruktorių įskaitoje pakilti viena vieta aukščiau.

Daugkartinis F-1 čempionas A. Prostas stojo raminti abiejų pusių.

„Mes niekada nežaistume purvinų žaidimų tam, kad pakiltume viena pozicija aukščiau“, – sakė A. Prostas.

„Visi mato, kad pastaruoju metu turime problemų. Tai kenkia ne tik mums, bet ir „Red Bull“ bei „Toro Rosso“. Nenoriu veltis į žaidimą apie tai, ką pasakė Cyrilas. „Toro Rosso“ turės variklių lenktynėms Abu Dabyje, be jokios abejonės.“

„Tai kombinacija įvairių dalykų. Šiemet stipriai patobulinome variklį ir rezultatai geresni nei tikėjomės. Turėjome problemų su įvairiomis detalėmis, MGU-H, tiekėjais. Vėliau kilo daugiau problemų su patikimumu. Dėl to pastaruoju metu dažnai kenčia „Toro Rosso“. Kartais iškyla problemų su tam tikromis detalėmis ir dėl to turime problemų sezono pabaigoje.“

„Bet tai automobilių sportas. Kartais susiduri su problemomis ir kitais dalykais. Galiu tik atsiprašyti, mes tikrai nenorime tokių problemų.“

„Mes norime sezoną užbaigti šeštoje vietoje, bet nežinome ar mums pavyks tai pasiekti dėl patikimumo problemų. Kenčiame nuo jų kaip ir visi kiti.“

 

Tavo komentaras

Komentarai

F1
2017-11-12 17:45:08 Pranešti
masterpiece: Kokie jus f-1.lt apgailetini, pridaret klaidu, tada istrynet komentara ir tipo viskas super ok. Saunuoliai
Ką Jūs čia fantazuojate? Specialiai peržiūrėjome duomenų bazę ar buvo koks komentaras ištrintas šitoje naujienoje - nėra ir nebuvo. Ir vėl eilinį kart prisifantazavę po to išvadina visaip adminus...
Taip, klaidas pasitaisome, ne visada iš karto, bet.. todėl jei ir būtų ištrinta, tai kam tokius komentarus palikti naujienoje, kai visa esmė diskusijos apie naujieną, o ne "oj radau klaidą, kokie jūs lo***".
masterpiece
2017-11-12 17:21:34 Pranešti
Kokie jus f-1.lt apgailetini, pridaret klaidu, tada istrynet komentara ir tipo viskas super ok. Saunuoliai
A85
2017-11-12 14:56:33 Pranešti
kart: Galėtų Liberty Media užuot mažinus biudžetus pabandyti sugrąžinti į F1 BMW, pabandyti pritraukti kitus gamintojus ir išsispręstų visos šitos problemos. Atsirastų ir ta laukiama konkurencija. Užtenka prisiminti BMW Sauber komandą. Nepaisant paskutinio jų nesėkmingo sezono, davė pizdi visiems.
Taigi naują variklių reglamentą kuria ir su suinteresuotais naujų variklių tiekėjais. Užtai Ferrari, Mercedes ir Renault spirga, nes dings jų pranašumas sukišus tiek milijonų, jei ne milijardų į kūrimą, plius papildomai reikės iš naujo pradėt konstruot. Liberty siekia pigesnių ir garsesnių varikli, manau, kad kažkas ta linkme ir gausis, klausimas tik dėl pigumo, nes prieš šitą variklių formulę garsiai kalbėjo apie panašius tikslus, o gavosi brangiausi varikliai istorijoj.
A85
2017-11-12 14:53:01 Pranešti
Tapke1: Tai aisku, kad lietuviai sakys, kad zaidzia nori apgaut, nes patys taip darytu ir daro, kad tik apsikt kita ir paciam naudos gauti. Daugumai net minties nekyla, kad saziningai galima kazka daryti.
F1 yra bandymų apeit taisykles žaidimas ir sąžiningumo čia nėra. Klausimas tik ar pagauna, ar ne. Tad ir variklius tiekia mechaniškai identiškus, o softą kokį duoda, tokį, plius komandos neturi priėjimo prie variklio - atveža dėžėj, sumontuoja, lenktyniauji, išmontuoja, išsiveža. Renault, panašu, tiekia identiškus variklius visom prasmėm, taip pat ir su softu. Įdomu ar tas pats galios ir 2018. Mercedes tiekia su nustatymų lapu, kiek kokių režimų galima naudot kiekvienose lenktynėse, plius neduoda overtake ir pilnų Q3 režimų, jei gerai suprantu. Apie Ferrari nieko negirdėt, bet, panašu, kad kažkas panašaus taip pat, o greičiausiai tiesiog duoda supaprastintus map'us ir jokių spec. režimų.
kart
2017-11-12 14:52:56 Pranešti
Galėtų Liberty Media užuot mažinus biudžetus pabandyti sugrąžinti į F1 BMW, pabandyti pritraukti kitus gamintojus ir išsispręstų visos šitos problemos. Atsirastų ir ta laukiama konkurencija. Užtenka prisiminti BMW Sauber komandą. Nepaisant paskutinio jų nesėkmingo sezono, davė pizdi visiems.
Tapke1
2017-11-12 14:39:35 Pranešti
Tai aisku, kad lietuviai sakys, kad zaidzia nori apgaut, nes patys taip darytu ir daro, kad tik apsikt kita ir paciam naudos gauti. Daugumai net minties nekyla, kad saziningai galima kazka daryti.
tribeca
2017-11-12 12:39:17 Pranešti
Formulei butini paprasti varikliai ir nepriklausomas geras ju tiekejas.
rimtas7
2017-11-12 11:58:43 Pranešti
Žaidžia, žaidžia, nes pinigai už 6 vietą žymiai didesni, o ir kitais metais jų daug reikės, nes nori į lyderius sugrįšt...
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos