F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 306
2 S. Vettelis 247
3 V. Bottas 234
4 D. Ricciardo 192
5 K. Raikkonenas 148
6 M. Verstappenas 111
7 S. Perezas 82
8 E. Oconas 65
9 C. Sainzas 48
10 N. Hulkenbergas 34
11 F. Massa 34
12 L. Strollas 32
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 15
15 S. Vandoorne`as 13
16 F. Alonso 10
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 4
20 M. Ericssonas 0
21 A. Giovinazzi 0
22 P. Gasly 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 540
2 Ferrari 395
3 Red Bull 303
4 Force India 147
5 Williams 66
6 Toro Rosso 52
7 Haas 43
8 Renault 42
9 McLaren 23
10 Sauber 5
James Key

Ar taps James Key Adriano Newey įpėdiniu?

2017-08-13 / 13:04:59

„Red Bull“ komanda stengiasi pavyti lyderius, todėl tęsia intensyvius darbus didindami RB13 bolido aerodinaminį efektyvumą, kad gautų galimybę kovoti dėl pergalių trasose, nežiūrint į tai, kad „Renault“ jėgainėms šiek tiek trūksta galios.

Kartu „Red Bull“ neplanuoja didinti darbuotojų skaičiaus, stengdamiesi optimaliai išnaudoti jau esamus resursus.

„Mes palaipsniui mažiname problemą tarp duomenų, gautų vėjo tunelyje ir rezultatų iš trasos koreliacijos, kartu Adrianas Newey vėl „Formulei 1“ skiria vis daugiau laiko, – komandos vadovo Christiano Hornerio žodžius cituoja vokiečių „motorsport-total“. – Bet 40 proc. laiko jis vis dar skiria darbui „Aston Martin“, kadangi iš karto dalyvauja keliuose projektuose“.

Šiuo metu iš esmės už RB13 modernizaciją yra atsakingas vyriausiasis konstruktorius Robas Marshallas. Bet daugelis ekspertų spėja, kad artimiausiu metu į „Red Bull“ iš „Toro Rosso“ pereis Jamesas Key. Jau keletą metų „Toro Rosso“ technikos direktorių laiko potencialiu Newey įpėdiniu, nors kol kas Jamesas tęsia darbą „Toro Rosso“.

Pernai metų pabaigoje šios komandos vadovas Franzas Tostas buvo kategoriškas: „Jamesas Key pasiliks su mumis dar bent keletą metų, jis turi kontraktą su „Toro Rosso“ ir jis pilnai ištikimas mūsų komandai.

Stabilumas – raktas į sėkmę ir jei techniniame departamente vyksta nuolatiniai kadrų pasikeitimai, jūs nepasieksite aukštų rezultatų. Svarbu, kad inžinieriai dirbtų kartu, o tarp jų pasitaiko labai ambicingų žmonių, su savu požiūriu ir idėjomis. Kuo ilgiau inžinieriai dirba viena su kitu vieno kolektyvo rėmuose, tuo geriau – jie puikiai pažįsta vienas kitą ir supranta, kokia kryptimi reikia judėti.

Kai kuriame „Formulės 1“ mašina, mes kalbame apie tam tikrą aerodinaminę koncepciją ir „Red Bull Technology“ (komandos technologinis padalinys) praktikuojamas būtent toks požiūris. Bet tai nereiškia, kad specialistas „X“ pereis iš vienos komandos į kitą ir jam pradės iš karto viskas sektis. Visi šie procesai reikalauja ilgo laiko.

Kai vyksta panašūs kadriniai pasikeitimai, jie būna lydimi tam tikrų pasekmių: daugelis inžinierių pereina į kitą komandą paskui savo vadovą, kadangi jie nori dirbti savoje aplinkoje, su tais žmonėmis, kuriuos gerai pažįsta ir supranta. Todėl A. Newey vėl aktyviai bendradarbiauja su „Red Bull“: jis gerai žino, kaip dirba kolektyvas ir ką reikia daryti, norint pagerinti bolidą. Šiuo metu „Red Bull“ turi pačią efektyviausią važiuoklę“.

Iš vis tik F. Tostas neatmeta, kad ateityje J. Key gali pereiti į kitą darbą: „Jis turi kontraktą su „Toro Rosso“, o kai jo galiojimas pasibaigs, mes pažiūrėsime, ko norės Jamesas. Jei jam yra lemta pereiti į „Red Bull Technology“, tai sprendimą apie tai turi priimti minėta kompanija. Kol kas jis dirba pas mus, o kontrakto galiojimo laikas yra konfidenciali informacija. Juo domisi ne viena komanda, tačiau „Toro Rosso“ jis jaučiasi kaip namie“.

 

Tavo komentaras

Komentarai

žiūrovas f-1
2017-08-15 12:20:58 Pranešti
Perejimas is "Toro Rosso" ekipos i "Red Bull" butu Key kaip zingsnis i prieki karjeroje.
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos