Bahreine „Mercedes“ ir „Ferrari“ naudos skirtingas taktikas

Bahreine „Mercedes“ ir „Ferrari“ naudos skirtingas taktikas
logo 2016 Kovo 28 d. 06:55, Force India
Ekspertai spėja, kad „Ferrari“ dar kartą apsiskaičiuos ruošdamiesi artėjančiam Bahreino GP etapui.
Šveicarų leidinys „Speedweek“ išanalizavo „Pirelli“ paskelbtą informaciją apie pasirinktas padangas Bahreino etapui ir atkreipė dėmesį į tai, jog „Ferrari“ strategų pasirinktos padangos yra visai kitokios nei žadama „Mercedes“ komandos taktika.
Melburne „Ferrari“ turėjo realų šansą laimėti varžybas, tačiau jie jį prarado dėl prastų taktinių žingsnių, kurie buvo klaidingi nuo pat savaitgalio pradžios – taip mano britų ekspertas Jamesas Allenas. Priminsime, kad po restarto Australijoje „Mercedes“ iki pat finišo nuvažiavo su vidutinio kietumo padangomis ir daugiau nestojo boksuose, tuo tarpu kai „Ferrari“ naudojo superminkštąsias padangas ir buvo priversta atlikti papildomą sustojimą. Galiausiai abi pirmas vietas užėmė „Mercedes“ lenktynininkai, o Sebastianas Vettelis turėjo tenkintis tik 3 vieta.
Po lenktynių „raudonųjų“ ekipos vadovas Maurizio Arrivabene turėjo pripažinti: „Mes pabandėme laikytis ypač agresyvios strategijos, norėdami aplenkti „Mercedes“, tačiau ji nesuveikė“.
Verta prisiminti, kad per žiemos bandymus „Mercedes“ didžiausią dėmesį skyrė darbui būtent su vidutinėmis padangomis, todėl puikiai supranta šių padangų galimybes, skirtingai nei „Ferrari“. Kita vertus, jau po finišo Melburne „Mercedes“ ekipos vadovas Toto Wolffas sakė: „Mes nebuvome 100 proc. įsitikinę savo sėkme. Mūsų skaičiavimai rodė, kad vidutinės padangos iki galo gali neišlaikyti. Mes laukėme, kad paskutiniuose penkiuose ratuose gali iškilti problemų. Juo labiau, kad baigiantis lenktynėms, trasos danga palaipsniui aušo, kadangi diena artėjo link vakaro. Mūsų padangų ekspertas pasakė, kad likus 5 ratams iki finišo, jos praras efektyvumą. Bet ką mus liko daryti? Juk mes negalėjome pasakyti pilotams, kad jie smarkiai sumažintų greitį.
Bet kokiu atveju mes negalėjome nieko padaryti su temperatūros mažėjimu, o antra, turint galvoje įsigaliojusius radijo pokalbių ribojimus, dabar patys lenktynininkai turi priimti sprendimus, be komandos įsikišimo. Iš tiesų, galinė kairioji padanga pas abu pilotus jau buvo beveik visai nudėvėta, kai tuo tarpu kitos trys dar dirbo pusėtinai, todėl mes nusprendėme, kad įmanoma nuvažiuoti iki finišo“.
Dabar šiek tiek apie Bahreiną. „Mercedes“ šiam etapui visus akcentus sudėliojo minkštosioms ir superminkštosioms padangoms, pasirinkusi po 6 komplektus kiekvienų iš šių padangų ir tik po vieną komplektą vidutinių. Išeitų, kad komanda žada didesnį sustojimų skaičių ir per lenktynes demonstruos didžiausią įmanomą greitį.
„Ferrari“ kombinacija bus kitokia: jie turės po tris komplektus vidutinių, 4 – minkštųjų ir po šešis – superminkštųjų. Turint galvoje, kad italų ekipa geriau supranta, kaip reikia naudoti minkštesnes padangas, galima spėti, kad laukia įdomi kova. Kartu reikia nepamiršti, jog „Ferrari“ važiuoklė pakankamai neblogai sugeba tausoti padangas. Kokios taktikos Bahreine laikysis italų komanda, sunku pasakyti, bet pagal praėjusių metų patirtį mes prisimename, kad karšto oro sąlygomis „Ferrari“ atrodo geriau nei „Mercedes“. Galima tik nuspėti, jog Sakhiro autodrome S. Vettelis ir K. Raikkonenas pabandys įveikti visą distanciją su mažesniu sustojimų skaičiumi nei pasaulio čempionų ekipa. Kieno taktika bus geresnė, mes pamatysime jau po savaitės.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983