Bandymai Mugello – laiko ir pinigų švaistymas?

Bandymai Mugello – laiko ir pinigų švaistymas?
logo 2012 Gegužės 06 d. 19:03, Ferrari
Pirmųjų po ilgos pertraukos „Formulės-1“ sezono įkarštyje surengtų bolidų bandymų metu ne vienos komandos vadovas deklaravo, kad šios treniruotės tikrai nebuvo būtinos.
Tokias mintis bandymuose Mugello, Italijoje, išsakė „Red Bull“ ir „Lotus“ komandų vadovai. Jie pastebėjo, kad treniruotės brangiai kainuoja, tačiau neduoda pakankamai naudos.
„Viskas čia labai gražu, skanus maistas, tačiau mes leidžiame daug pinigų ir, nuoširdžiai kalbant, net nemanome, kad čia vertėjo vykti“, – pareiškė „Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris.
„Tai bereikalingai išmesti pinigai. Man nuostabą kelia viena bandymų sesija sezono metu. Arba mes rengiame daugiau treniruočių, arba jų atsisakome visai“, – antrino Ericas Boullier, vadovaujantis „Lotus“.
Nepalankios nuomonės apie bandymų sezono metu sugrįžimą neslėpė ir „McLaren“ komanda, pastebėjusi, kad treniruočių vykstant čempionatui draudimas leido sutaupyti didžiules sumas pinigų.
„Bandymų sezono metu atsisakėme dėl geros priežasties: tai sutaupo didžiules sumas pinigų. Tai viena didžiausių kaštų mažinimo priemonių, dėl kurių pavyko sutarti F-1, nes nebereikia atskiros vien treniruotėms skirtos darbuotojų komandos“, – sakė šios ekipos technikos direktorius Paddy Lowe.
„Šie bandymai viduryje sezono tam tikra prasme yra sutrukdymas, tai prieštarauja sutartam principui. Norint lenktyniauti, mums bandymų sezono metu nereikia.“
„Naujų dalių įvertinimui mes vis labiau ir labiau išnaudojame lenktynių savaitgalių penktadienius.“
Specialistų nuomone, daugelis „Formulės-1“ komandų puikiai apsieina be bandymų sezono metu, vietoje to naudodamos kompiuterines simuliacijas bei patikrindamos jų rezultatus penktadienio treniruotėse.
Toliausiai šioje srityje, manoma, yra pažengusi „McLaren“ komanda, anksti pradėjusi vystyti savo virtualiąją infrastruktūrą, o bene prasčiausiai sekasi „Ferrari“, kuri, kaip spėjama, ir buvo bandymų jai priklausančioje Mugello iniciatorė.
Žiedo pasirinkimas šiems bandymams taip pat daugeliui pasirodė keistokas – trasa savo charakteristikomis yra nepanaši į jokią kitą areną ir tik iš tolo primena Silverstone'ą Didžiojoje Britanijoje bei Suzuką Japonijoje.
Pabaigai, pastarųjų treniruočių akivaizdoje buvo pradėta kalbėti apie tolimesnį bandymų mažinimą, apskritai atsisakant šiemet iš žiemos į pavasarį perkeltos sesijos ir apsiribojant 12 darbo prieš sezoną dienų.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983