„The Guardian“ paskelbto tyrimo duomenimis, praėjusiame „Formulės-1“ čempionate patys neekonomiškiausi buvo BMW ir „
Ferrari“ varikliai.
Leidinys savo puslapiuose pateikė tinklaraščio
f1numbers.wordpress.com autoriaus „RubberGoat“ atlikto statistinio tyrimo duomenis.
Remiantis jais, praėjusiame sezone patys neekonomiškiausi buvo „Toro Rosso“ komandos bolidai, kuriuose montuojami „Ferrari“ varikliai. Vertinant tik pačius motorus, akivaizdžiai ėdrumu išsiskyrė BMW ir „Ferrari“ agregatai.
Ekonomiškiausiais motorais, tyrimo duomenimis, galėjo pasigirti „
Renault“, visa galva pranokusi savo varžovus. Pastarojo gamintojo varikliai, pastebima, pasižymėjo ne tik nedidelėmis kuro sąnaudomis, bet ir galingumu.
Variklių ekonomiškumas šiais metais „Formulėje-1“ turės labai didelę reikšmę. Dėl kuro pylimo lenktynių metu draudimo bolidai į startą stos sklidinais degalų bakais, todėl taupesnių motorų naudotojai varžybas pradės pastebimai lengvesne technika nei jų varžovai, jų boliduose lėčiau dėvėsis padangos ir stabdžiai.
Bolidų rikiuotė pagal ekonomiškumą, pradedant nuo taupiausio:
1. Renault
2. McLaren (Mercedes)
3. Red Bull (Renault)
4. Toyota
5. Force India (Mercedes)
6. Ferrari
7. Brawn (Mercedes)
8. Williams (Toyota)
9. BMW Sauber
10. Toro Rosso (Ferrari)
Variklių rikiuotė pagal ekonomiškumą, pradedant nuo taupiausio:
1. Renault
2. Mercedes
3. Toyota
4. Ferrari
5. BMW
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).