Christianas Horneris mano, kad „Renault“ jėgainės problemos jo vadovaujamai ekipai kenkia labiau nei dukterinei komandai „
Toro Rosso“.
Brito teigimu, prancūzų motoro charakteristikos kol kas neigiamai pasireiškė ekipos naujajeme bolide RB11. Tai paaiškintų kodėl „
Red Bull“ pirmose sezono lenktynėse Australijoje neturėjo didelės persvaros prieš „Toro Rosso“.
Melburne vykusiuose kvalifikaciniuose važiavimuose Danielis Ricciardo buvo dviem dešimtosiomis sekundės dalimis greitesnis už Carlosą Sainzą. Lenktynėse šiuos du sportininkus skyrė 58 sek., tačiau didžioji dalis tokios persvaros atsirado dėl itin prasto C. Sainzo sustojimo techninio aptarnavimo zonoje.
„Jie kenčia nuo tų pačių problemų. Tiesiog mūsų bolide jos labiau pasireiškia“, – sakė „Red Bull“ ekipos vadovas C. Horneris.
„Manau, kad variklio problemos užmaskuoja daugelį dalykų – įvažiavimą ir išvažiavimą iš posūkių, padangų nusidėvėjimą. Dėl esamų problemų sunku pilotuoti bolidą, tad situaciją bandoma keisti reguliuojant stabdžių balansą. Tokiu atveju esi toli nuo optimalaus varianto.“
„Taip prarandama temperatūra stabdžiuose, o ir padangos tokiu atveju dirba ne taip, kaip turėtų. Tai spiralinis efektas.“
„Toro Rosso“ pilotas C. Sainzas prasitarė, jog būtent dėl problemų su „Renault“ jėgaine buvo sunku kovoti su „Lotus“ atstovais.
„Nenoriu nieko kritikuoti ir daug kalbėti apie tai, kas nutiko per pirmas lenktynes, kadangi dar liko ne vienas etapas, tad dar turime nemažai laiko pasistūmėti į priekį“, – pasakojo C. Sainzas.
„Tačiau palyginus su „Lotus“ ekipa, didžiausias mūsų trūkumas yra greičio stoka. Esame daug geresni posūkiuose, tačiau itin prastai atrodome tiesiosiose.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).