F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 363
2 S. Vettelis 317
3 V. Bottas 305
4 K. Raikkonenas 205
5 D. Ricciardo 200
6 M. Verstappenas 168
7 S. Perezas 100
8 E. Oconas 87
9 C. Sainzas 54
10 N. Hulkenbergas 43
11 F. Massa 43
12 L. Strollas 40
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 17
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 668
2 Ferrari 522
3 Red Bull 368
4 Force India 187
5 Williams 83
6 Renault 57
7 Toro Rosso 53
8 Haas 47
9 McLaren 30
10 Sauber 5
canopy cockpit aero screen Charlie Whiting

C. Whitingas susirūpinęs trijų komandų pranašumu

2017-12-05 / 06:00:00

2017 metas „Mercedes“ jau negalėjo taip smarkiai dominuoti kaip ankstesniais metais: „Ferrari“ ilgą laiką pirmavo čempionate, o „Red Bull“ užtikrintai lenktyniavo antrąją sezono dalį. Tačiau FIA lenktynių direktorius Charlie Whitingas tikisi, kad kitame sezone komandos lenktyniaus dar artimesnėje kovoje.

Charlie Whitingas: „Mes esame patenkinti permainomis taisyklėse. Jos buvo pačios didžiausios per labai ilgą laiką ir mes, regis, pasiekėme to, ko tikėjomės. Mes turėjome šiuos tikslus: mašinos turėjo tapti kur kas sudėtingesnės valdyti fizine prasme, o taip pat labiau patrauklesnėmis ir greitesnėmis – daugeliu atvejų pačiomis greičiausiomis.

Padidėjo apkrovos greituose posūkiuose, perkrovos pasiekė 6G – tai labai gerai. Lenktynininkams patinka pilotuoti tokias mašinas ir jos atrodo kur kas geriau. Išeitų, kad vienu ar kitu atveju mes pasiekėme visko, ko norėjome pasiekti, bet daug kas priklauso nuo trasos tipo. Aš spėju, jog tai buvo neišvengiama, bet man atrodo, kad mes padarėme viską, ką planavome.

Aš nemanau, kad problema tame, kad pilotai negali artimai kovoti arba kad problema yra mašinose. Mes matėme daug dvikovų, nors lenktynininkai ir sako, kad prie šiuolaikinio bolido vairo yra sunku persekioti varžovą. Mes neturime to išmesti iš galvos.

Bet pačia didžiausia problema šiais metais tapo tai, kad trys komandos – „Mercedes“, „Ferrari“ ir „Red Bull“ yra kur kas greitesnės už kitas. Idealiai norėtųsi, kad visos komandos kovotų artimoje kovoje, kaip šiemet tai buvo peletono viduryje. Jei pažiūrėsime rezultatus – kvalifikacijose trys mašinos iš vidurinės grupės sutilpdavo į vieną dešimtąją sekundės. Mes nuolat matėme labai artimą kovą tarp „Force India“, „Renault“, „Williams“ ir kitų komandų. Aš nemanau, kad lenktynės būdavo neįdomios: esmė tame, kad kai kurios komandos savo namų darbus padarė kur kas geriau už kitus, bet tai nėra „Formulei-1“ naujiena.

Kuo ilgiau reglamentas pasiliks stabilus, tuo didesnė tikimybė, kad komandų greičiai susilygins. Žinoma, nėra gerai,  kad tarp trijų „top“ komandų ir kitų skirtumas yra daugiau nei sekundė. Dabar labai sunku atkovoti tokį pranašumą. Bet aš esu įsitikinęs, kad kitais metais jis sumažės“.

 

Tavo komentaras

Komentarai

Tapke1
2017-12-06 13:31:09 Pranešti
Liudna, kad jis nemato problemos tame, kad bolidas negali sekti kito bolido... turbut lenktyniu ilgai dar nematysim, tik drs apvaziavimus ir lyderius lenkiancius letesnias masinas.
deivec
2017-12-05 11:18:55 Pranešti
whitingas suprantu dirbs kol pasens ji supantys jaunesni zmones
LiesaVarškė
2017-12-05 10:59:37 Pranešti
Problema tame, kad ne gamyklinės komandos gauna "prisuktus" variklius ir neturi jokių šansų kovoti, nebent gamyklinės komandos vairuotojai išsitaško ir tada atsukami varikliai klientams, kad jie neleistu užimti aukštų vietų gamyklinės komandos konkurentams.
Deja, jau koks dešimtmetis lenktynės laimimos dar prieš joms prasidedant. Todėl bent jau aš daugiau laiko sugaištu skaitydamas nauienas internete nei realiai žiūrėdamas lenktynes. Bet ir tai jau nebeilgai.
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos