D. Coulthardas apžvelgė Bahreino lenktynes: F-1 viskas tvarkoje

D. Coulthardas apžvelgė Bahreino lenktynes: F-1 viskas tvarkoje
logo 2014 Balandžio 07 d. 21:59, Lukas Nazdraczew / Red Bull Photofiles
Buvęs F-1 lenktynininkas Davidas Coulthartas pasidalijo mintimis su „BBC News“ apie praėjusio etapo Bahreine rezultatus.
„Šįkart pavyko išvysti itin įdomias įtemptas lenktynes, kuriose apskritai nugalėjo „Formulės-1“ čempionatas kaip reiškinys. Iš tiesų, šio sezono pradžioje kol kas dominuoja viena „Mercedes“ komanda, tačiau jie gali viduje susitarti ir nuspręsti, kam laimėti. Tačiau taip nėra – abu lyderių pilotai pešasi tarpusavyje iki paskutinio posūkio.
Bahreine visi bolidai rijo daug degalų ir lenktynių pabaigoje galvojau, kad ne visiems benzino užteks. Vienu metu pasirodė, kad lenktynininkams bus liepta kovą užbaigti ramiai, tačiau „Mercedes“ techninio direktoriaus Paddy Lowe‘aso žodžiai „Vyrai, būkite garbingi kovotojai, bet nepamirškite, kad komandai reikia užbaigti varžybas“ nepadarė įspūdžio pilotams ir jie grūmėsi iki paskutinės sekundės. Ir pabaigoje išryškėjo L. Hamiltono kaip patyrusio kovotojo sportinis charakteris“, – pažymėjo D. Coulthartas.
N. Rosbergas įvairiausiais būdais stengėsi užimti lyderio poziciją, tačiau nei išvažiavęs saugos automobilis, nei po jo uždėtos minkštosios padangos jam nepadėjo. Ir nors N. Rosbergas kol kas pirmauja įskaitoje, dvi paskutinės L. Hamiltono pergalės leidžia spręsti apie didelį brito potencialą.
„Nico yra puikus lenktynininkas, tačiau dabar po truputį pradeda aiškėti, kodėl „Mercedes“ stengėsi pervilioti L. Hamiltoną iš „Mclaren“ – kad komandoje būtų du aršūs „kovotojai“. Britas komandoje dabar jaučiasi puikiai ir, mano galva, šiuo metu jis yra „numeris 1“ visame F-1 čempionate“, – svarstė D. Coulthartas.
Neaišku, kaip L. Hamiltonui pavyko išlaikyti pirmąją poziciją baigiamajame lenktynių etape. Juk tuomet jis važiavo kietesnėmis padangomis ir negalėjo naudoti DRS. Nico jį vis atakavo ir atakavo. Stabdymas po pirmo posūkio nuo 300 km/h yra labai žiaurus, su kiekvienu ratu bolido efektyvumas auga, nes svoris mažėja, todėl net ir maža klaidelė stabdant gali turėti labai rimtų pasekmių. Todėl lyderio presingas tokiomis sąlygomis yra itin didelis, tam kuris važiuoja iš paskos, būna kur kas paprasčiau.
„Todėl manau, kad Bahreine buvo pačios geriausios L. Hamiltono lenktynės per visą jo karjerą“, – įsitikinęs D. Coulthartas.
„Mercedes“ komandos sprendimas leisti pilotams kovoti tarpusavyje buvo sveikintinas ir labai drąsus, nes tokiu atveju nemažai rizikuojama. Jei įvyktų avarija ir abu pilotai pasitrauktų, situacija iš tikrųjų taptų idiotiška. Bet juk F-1 varžybose niekada nebūna įdomios kovos be rizikos.
„Aš nusiimu kepurę prieš „Mercedes“ komandą, kad ji leido žiūrovams džiaugtis labai įdomia kova“, – sakė buvęs sportininkas.

Be kovos dėl etapo taurės, Bahreine įtempta kova vyko visame peletone. D. Ricciardo labai įdomiai ir sėkmingai debiutavo naujoje sau „Red Bull“ komandoje, Sakhire šis įspūdis buvo dar stipresnis. Jis puikiai pasitikėjo savimi, kai pavijo čempioną Sebą, komandos paklausė „Vyrai, o ką man veikti toliau?“ galiausiai D. Ricciardo finišavo 4-tas, o S. Vettelis – tik šeštas. „Red Bull“ šiame etape irgi nenaudojo komandinės taktikos, tai irgi suteikė žavesio visoms varžyboms. Kita vertus, mes nežinome kokių problemų turėjo S. Vettelis – ar rimtų, ar tik smulkių. Rezultatas žinomas – D. Ricciardo uždirbo daugiau taškų.
Šios lenktynės tikrai buvo spalvingos, bet šaukštą deguto į jas įkrovė tik komercinių teisių valdytojas Bernie Ecclesoune‘as ir „Ferrari“ prezidentas Luca Di Montezemolo, kurie nepatenkinti šių metų taisyklėmis.
„Reikia pripažinti, kad jie šiuo metu yra nepavydėtinoje padėtyje, – sako D. Coulthartas. – Iš vienos pusės, vos po dviejų lenktynių spręsti apie taisyklių keitimą būtų per anksti, tačiau juk laukti „penkiasdešimt etapų“ taip pat negalima.“
Buvusiam lenktynininkui labiau patinka aižus bolido garsas nei dabartinis, tačiau įtempta kova peletone – kur kas svarbesnis faktorius žiūrovui nei ausis spengiantis garsas. Niekam nereikalingas „tik geras garsas“ be kovos.
„Po šio etapo galiu drąsiai patvirtinti, kad „Formulėje-1“ kol kas viskas tvarkoje“, – užbaigė D. Coulthartas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983