F. Alonso: „Ferrari“ turi rizikuoti

F. Alonso: „Ferrari“ turi rizikuoti
logo 2011 Liepos 22 d. 22:06, Ferrari
Ferrari“ lenktynininkas Fernando Alonso paragino savo komandą imtis rizikos kovoje su „Red Bull“ dėl šių metų čempionų vardų. Kartu ispanas pripažino, kad siekiant įveikti varžovus reikės ir „McLaren“ pagalbos.
„Turime būti agresyvūs rinkdamiesi taktiką bei nesisaugoti kitokių nei varžovai sprendimų“, - penktadienio vakarą Vokietijoje kalbėjo ispanas, pasiekęs geriausią rato įveikimo laiką pirmosiose penktadienio treniruotėse ir likęs antras po pietų.
„Tai reiškia naujų padangų naudojimo pirmoje ir antroje kvalifikacijos dalyse pergalvojimą. Galbūt mums reikia taupyti padangas pirmojoje, norint trečiojoje bandyti laimėti „pole“, tam pasiliekant daugiau komplektų.“
„Galbūt vieną dieną pirmajai kvalifikacijos daliai pasirinkę kietąsias padangas joje ir iškrisime. Tačiau turime priimti tokią riziką. Suprantame, kad rizikuodami vieną dieną galime likti aštuoniolikti ir iškristi jau pirmojoje dalyje“, - konstatavo sportininkas.
„Ir starte neturime priežasčių nerizikuoti, nes neturime ko prarasti. Taigi, turime gerai startuoti ir bandyti aplenkti visus iki pirmojo posūkio. Toks mūsų požiūris.“
F. Alonso teigė, kad panaikinti atsilikimą nuo čempionato lyderio Sebastiano Vettelio iš „Red Bull“ jam vienam bus sunku, todėl išreiškė viltį sulaukti ir netiesioginės varžovų pagalbos.
„Norint nugalėti Vettelį čempionate, mums reikia daugelio veiksnių kombinacijos“, - dėstė lenktynininkas.
„Vettelį gali įveikti ne tik „Ferrari“ ir aš. Mums reikia geriausios įmanomos mūsų pačių rezultatų kombinacijos, mums reikia ir stiprių „McLaren“, kurie atiminėtų taškus iš „Red Bull“.
„Mums reikia tarsi šešių ar septynių komandos draugų, kovojančių su Vetteliu, ką pasiekti nėra lengva.“
Kalbėdamas apie sunkiai prognozuojamas šio savaitgalio oro sąlygas, F. Alonso išreiškė viltį, kad lenktynės vyks sausoje trasoje, bei paaiškino „Ferrari“ ir „Red Bull“ bolidų padangų naudojimo skirtumus.
„Lyginant su pagrindiniais mūsų varžovais, manau, mes turime daugiau sunkumų sušildydami padangas, tačiau labiau jas tausojame“, - atskleidė ispanas.
„Mūsų pranašumas yra padangų dėvėjimasis važiuojant ilgas atkarpas. Nuo atkarpos vidurio iki pabaigos mes esame daug greitesni, tačiau pirmuosius penkis ar šešis ratus – daug lėtesni.“
„Taigi, trasai esant šlapiai, aukštos temperatūros niekuomet nepasiekiamos ir šis geresnis dėvėjimasis yra daug mažiau pastebimas.“
„Kai (Didžiosios Britanijos GP lenktynėse trasa – red. past.) buvo šlapia, „Red Bull“ buvo daug greitesni, tačiau sausoje trasoje jie nebuvo tokie greiti, kaip ir „McLaren“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983