Praėjusį penktadienį Fiorano (Italija) žiede
Fernando Alonso išmėgino atnaujintą „
Ferrari F10“ bolidą.
Komandos teigimu, tai buvo ne rimti bandymai, o reklamos sumetimais atlikti važiavimai. Tokių pasirodymų metu paprastai naudojamos demonstracinės padangos ir nepasiekiamas maksimalus greitis.
„Bandymų draudimo eroje turi pasinaudoti visomis galimybėmis“, - taip šiuos mėginimus pakomentavo „Scuderia“ vadovas Stefano Domenicali.
Svarbiausia atnaujinto „Ferrari F10“, dar vadinamo šio modelio B versija, savybė – nuo „Red Bull“ bolidų nukopijuota itin žemai sumontuotų išmetamųjų vamzdžių konstrukcija. Taip iš jų išeinantis oras nukreipiamas link galinio difuzoriaus, taip sukuriant didesnę prispaudžiamąją jėgą.
Žiniasklaidos teigimu, nauja „Ferrari F10“ versija esą išsiskirs ir modifikuota galine pakaba. Dėl naujos jos konstrukcijos inžinieriai galės sumontuoti dvigubai didesnio efektyvumo difuzorių. Atnaujintas bolidas, teigiama, leis bolido aerodinamiką tobulinti kita, perspektyvesne kryptimi nei anksčiau.
Vienų šaltinių teigimu, naujuoju „Scuderia“ ginklu vidutinis ratas bus įveikiamas 0,3-0,4 sek. greičiau nei iki šiol, o kitų – net 0,7 sek. sparčiau nei paskutinėse lenktynėse naudotu automobiliu.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).