F. Alonso: prastos sezono pradžios atveju „Ferrari“ koncentruosis į 2014 m.

F. Alonso: prastos sezono pradžios atveju „Ferrari“ koncentruosis į 2014 m.
logo 2013 Kovo 11 d. 10:05, Ferrari
Ferrari“ lenktynininkas Fernando Alonso pripažino, kad šio F-1 čempionato pradžiai komandai susiklosčius prastai ekipa nurašytų šį sezoną ir susikoncentruotų į 2014 m. bolido kūrimą.
Ispanas neslėpė, kad tai neišvengiama, nes esamo automobilio tobulinimas bus beveik visiškai nenaudingas ruošiantis kitų metų sezonui, kai kardinaliai pasikeis reikalavimai technikai.
„Svarbu, kad sezono viduryje mūsų padėtis būtų geresnė nei ankstesniais metais, nes 2014-aisiais laukia dramatiški bolidų pokyčiai“, – pastebėjo F. Alonso.
„Bus labai sunku, jei pasiekus sezono vidurį teks pasiduoti. Tai nutiks tik tuo atveju, jei būsime nuo lyderių atsilikę 50 ar 60 taškų. Nenorėtume net svarstyti tokios galimybės, tačiau jei taip jau nutiktų, tuomet būtų geriau koncentruotis į 2014-uosius.“
„Nepaisant to, nemanau, kad taip nutiks. Būnant 20 ar 30 taškų priekyje arba atsiliekant 20 ar 30 taškų turi kovoti toliau, nes bus likusios dar daugiau nei 7 lenktynės. Praėjusiais metais Sebastianas Vettelis buvo atsilikęs 45 taškais ir laimėjo čempionatą. Taigi, turi kovoti nepaisydamas padėties.“
„Be to, negali panaudoti 2013-ųjų bolido bandydamas ką nors, kas bus naudinga 2014-aisiais. Negali penktadieniais mėginti turbo variklių, todėl turi ir toliau dirbti 2013-ųjų sezono vardan.“
Svarbiausias „Formulėje-1“ 2014 m. laukiantis pokytis – naujo variklių standarto įvedimas. Dabartinius 2,4 l V8 atmosferinius motorus pakeis 1,6 l V6 agregatai su turbokompresoriais ir tiesioginiu kuro įpurškimu bei dvigubai galingesnėmis energijos rekuperacijos sistemomis.
Be to, bus keičiami ir reikalavimai bolidams. Saugumo sumetimais šių nosys turės būti gerokai žemesnės nei dabar – jų galiukas negalės būti aukščiau nei 185 mm nuo kelio paviršiaus, lyginant su 550 mm. Be to, bus nežymiai – nuo 1800 mm iki 1650 mm – susiaurinti priekiniai sparnai, atsisakyta nedidelio sparnelio po galiniu sparnu, o išmetamasis vamzdis – vienas vietoje dviejų dabar – išeis automobilio centre ir bus nukreiptas aukštyn.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983